۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۸۲۹۶۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات برای چندمین بار افتخار آفریدند

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات برای چندمین بار افتخار آفریدند
نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه ملت ایران با حضور پرشور در انتخابت برای چندمین بار افتخار آفریدند، گفت: اکنون گام دوم انقلاب به شکل عملی و گسترده آغاز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی گفت: بازهم برای چندمین بار در تاریخ درخشان و پر افتخار چهل و سه ساله عمر مبارک نظام اسلامی،  ملت با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی افتخار آفریدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: باید از عمق جان، با ارادت و متواضعانه به مردم اعلام کنیم: ای ملت ایران درود خدا، انبیای الهی، فرشتگان و تمام خوبان عالم بر شما و فرزندان و شهیدان و رهبر شما باد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حقیقتا ملت با نجابت و بزرگ ایران بار دیگر با وجود تمام شیطنت ها و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی و همچنین با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی این حماسه بزرگ را در انتخابات 28 خرداد رقم زدند.

گام دوم انقلاب به شکل عملی و گسترده آغاز شده است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه اکنون گام دوم انقلاب به شکل عملی و گسترده آغاز شده است، گفت: اینک نوبت منتحب ملت به عنوان رییس جمهور کشور است که با توکل بر خدا، با اعتماد بر دعای خیر ملت و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از تمام ظرفیت و توان خود و تیم همراهش برای خدمتگزاری به ملت شریف ایران، پیشرفت و توسعه کشور، گام های اساسی بردارد و برای عظمت و اقتدار نظام اسلامی تلاش کند.

ارسال نظرات