۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۸۰۷۷۴
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی عنوان کرد؛

تشدید جنایت های رژیم صهیونیستی با چراغ سبز مجامع بین المللی

تشدید جنایت های رژیم صهیونیستی با چراغ سبز مجامع بین المللی
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بر لزوم اتحاد امت اسلامی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: تمام جهانیان بدین باور رسیدند که اسرائیل نابود شدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و هدف قرار دادن منازل مسکونی، گفت: حملات وحشیانه و ددمشانه این روزهای اسرائیلی های خون آشام به زنان و مردان و پیران و کودکان بی دفاع غزه و تخریب زیرساخت ها و منازل آنها حجت روشنی بر خوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی کودک کش است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اظهار داشت: مایه سرافکنی و شرمساری بوده که سران دولت هایی که ادعای اسلامی بودن را دارند، با طرحی ننگین روابط سیاسی و دیپلماسی با رژیم اسرائیلی برقرار کردند، در حالی که باید سران کشورهای اسلامی در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند، اما شاهد این هستیم که در خط مقدم صلح و سازش با این کشور قرار گرفته اند.

وی با اشاره به سکوت ننگین مجامع بین المللی در برابر جنایت های اسرائیل در غزه، تصریح کرد: اکنون بی اعتباری و بی خاصیتی مجامع بین المللی به اصلاح حقوق بشر و همچنین هم دست بودن آنها با ابر قدرت های شیطانی جهان بیش از پیش روشن شده و سکوت آنها در برابر جنایت های اسرائیل غاصب در غزه نشان دهنده بی اعتباری مجامع حقوق بشر است.

جنایات اسراییل

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با اشاره به وعده های امامین انقلاب درباره اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی، گفت: ملت های جهان بدین نتیجه رسیدند که در دنیا قانونی حاکم نیست و به جوامع بین المللی به اصطلاح حامیان حقوق بشر نباید دل بست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بایستی ملت های مستضعف جهان اعم از مسلمان و دیگر ملت ها، در برابر تجاوز، ستم و ظلم رژیم صهیونیستی درنده خو، متحد شوند.

وی با بیان اینکه باید فرمان عزت آمیز قرآن کریم «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ»، به شکل گسترده ای تحقق یابد، افزود: اگر یک روز انتفاضه ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم بی رحم تا دندان مسلح صهیونیستی سنگ و چوب بود؛ اما امروز به موشک های پرقدرت، دوربرد و نقطه زن تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بر لزوم اتحاد و انسجام امت اسلامی در برابر جنایت های بی رحمانه اسرائیل تأکید و ابراز کرد: باید خیزش منسجم و هماهنگ ملت های اسلامی که امیدی به دولت های خائن آنها نیست، در برابر جنایت های اسرائیل صورت گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: امروز بیش از هر روز دیگری سقوط و نابودی رژیم غیر قانونی صهیونیستی احساس می شود و تمام جهانیان بدین رسیدند که اسرائیل نابود شدنی است./998/

ارسال نظرات