۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۶۷۷۹۱۶
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

رییس جمهور تراز انقلاب چشم امید به بیگانگان ندارد

رییس جمهور تراز انقلاب چشم امید به بیگانگان ندارد
نماینده خبرگان به تبیین شاخص ها و معیارهای رییس جمهور تراز انقلاب پرداخت و گفت: نباید رییس جمهور چشم امید به بیگانگان برای حل مشکلات نظام داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر لزوم حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات 1400 تأکید کرد و گفت: وصیت امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر حضور مردم در تمام صحنه های انقلاب و انتخابات است.

وی با بیان اینکه مشارکت کم مردم در انتخابات سبب خوشحالی دشمنان و بیگانگان خواهد شد، افزود: حضور پرشور و پرشکوه مردم در انتخابات سبب دستیابی نظام به اهداف و آرمان های خود و پیشبرد و توسعه کشور خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: نهادهای نظارتی و ذیربط افرادی را برای ریاست جمهوری تأیید صلاحیت کنند که توان تشکیل دولت جوان انقلابی و در تراز نظام اسلامی را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اظهار کرد: نامزدهای ریاست جمهوری نیز در تبلیغات انتخاباتی خود صداقت گفتار داشته و از تبلیغاتی که دور از شأن نظام اسلامی و تخریب دیگر نامزدها است، بپرهیزند.

رییس جمهور تراز انقلاب نباید چشم امید به بیگانگان داشته باشد

شاخص ­ها و معیارهای رییس جمهور دولت تراز نظام اسلام

وی به تبیین شاخص ­ها و معیارهای رییس جمهور دولت تراز نظام اسلام پرداخت و گفت: رییس جمهور نظام اسلامی باید دارای دیانت و تقوای الهی بوده همچنین روحیه مدیریت جهادی برای اداره کشور داشته و به اصول قانون اساسی و اصل ولایت فقیه معتقد باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: رییس جمهور دولت اسلامی باید اعتقاد به بهره گیری از توان نیروهای داخلی برای توسعه کشور داشته و چشم امید به اجانت و بیگانگان برای حل مشکلات نظام نداشته باشد.  

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در پایان سخنانش اظهار کرد: از تمام مؤمنان درخواست داریم در شب های ماه رمضان با قرائت دعای شریفه افتتاح تحقق دولت کریمه اسلامی را از درگاه الهی خواستار شوند که در آن اختلاس و دزدی نباشد و رفاه اجتماعی را محقق کند./998/

ارسال نظرات