۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۸۲۹۹۷
آیت الله کعبی در پیامی:

آیت الله رئیسی دولتی مقتدر، کارآمد و مردمی برای ساخت ایرانی قوی شکل دهد

آیت الله رئیسی دولتی مقتدر، کارآمد و مردمی برای ساخت ایرانی قوی شکل دهد
آیت الله کعبی گفت: آیت الله رئیسی با برنامه تحولی و هم افزایی با مدیران طراز جبهه انقلاب می تواند دولتی مقتدر و مردمی برای ساخت ایرانی قوی شکل دهد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی با صدور پیامی حماسه آفرینی شکوهمند ملت بزرگ و همیشه در صحنه و مجاهد ایران اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم 

قال الله تعالى : (فی سورة الشعراء

وَ اخْفِضْ جَناحَکَ لِمَنِ اتَّبَعَکَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ فَإِنْ عَصَوْکَ فَقُلْ إِنِّی بَرِیءٌ مِمّا تَعْمَلُونَ وَ تَوَکَّلْ عَلَى الْعَزِیزِ الرَّحِیمِ)

ـ و بال و پر خود را براى مؤمنانى که از تو پیروى مى کنند بگستر!اگر تو را نافرمانى کنند بگو:  من از آنچه شما انجام مى دهید بیزارم ! و بر خداوند توانا و مهربان توکل کن!

 ملت بزرگ ایران

 مردم قهرمان خوزستان

سلام و درود خدا و فرشتگان و نبی مکرم اسلام و عترت پاکش بر شما ملت رشید و حماسه ساز 

صلوات و سلام بر امام راحل ورهبر حکیم و مجاهد و فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای والا مرتبه اسلام و انقلاب

سپاس بی کران به درگاه خدای قادر متعال که بر ملت صبار و شکور ایران اسلامی منت نهاد و سلاله ای پاک از عترت زهرای اطهر صلوات الله علیها را بارای قاطع و چشمگیر خود به ریاست جمهوری ایران اسلامی برگزیدید.

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی دام علاه بحمدالله و منه از شخصیتهای طراز انقلاب اسلامی و مدیر و مدبر و کارامد و پرتوان و با نشاط و انگیزه و تجربه و عدالت گرا و ضد فساد و مردم گرا و دردمند و درد شناس است که با برنامه تحولی و کارنامه درخشان و هم افزایی با مدیران طراز جبهه انقلاب می تواند دولتی مقتدر و کارامد و مردمی برای ساخت ایرانی قوی شکل دهد اینک نسیم دولت انقلابی با جهادی بزرگ برای جهش ایران وزیدن گرفته است.

 اینجانب با تبریک این انتخاب شایسته به رییس جمهور منتخب ملت ایران و تشکر از هدایت های رهبر عزیز برای خلق این شکوه عظیم ملی  و تقدیر از همه دست اندرکاران اجرایی و نظارت بر انتخابات و شورای محترم نگهبان  و صدا و سیما و عوامل امنیت انتخابات خاضعانه مراتب سپاس و قدردانی خویش را  از ملت بزرگوار ایران عزیز و خوزستانیهای خون گرم و ولایتمدار اعلام می دارم.

رجاء واثق دارم ریيس جمهور منتخب ملت با بهره مندى از همه ظرفیت های ملی و نیروهای کارامد و مدیر انقلابی و تبدیل ضعف ها و آسیب های ناشی از ناکارامدی و بی تدبیری دولت های گذشته به قدرت و شکفتن غنچه امید بر لبان ملت ایران و تبدیل تهدیدها به فرصت های بزرگ در امتداد مکتب شهید سلیمانی بتواند اعتماد ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی را همچون دوران شکوهمند مدیریت خود در آستان قدس رضوی و قوه قضائیه تقویت نماید  و به عنوان نماینده مردم در مجلس خبرگان همانگونه که در گفتگوهای خصوصی به ایشان عرض نمودم و معظم له در استقبال با شکوه مردم خوزستان از ایشان در ورزشگاه تختی اهواز اظهار داشتند نگاه ویژه ای به خوزستان داشته باشند و به تناقض فقر و نفت در خوزستان خاتمه دهند و در دوران ایشان شاهد رشد و اعتلا و شکوفایی مادی و معنوی ایران اسلامی و خوزستان قهرمان کربلای ایران باشیم.

بمنه و کرمه

انه سمیع مجیب.

۲۹/ ۳/ ۱۴۰۰

الاقل_ عباس کعبی

ارسال نظرات