۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۸۳۰۶۸
حجت الاسلام خوبانی:

رأی قاطع مردم به آیت الله رئیسی، امید را دل ها زنده کرد

رأی قاطع مردم به آیت الله رئیسی، امید را دل ها زنده کرد
مازندران - حجت الاسلام خوبانی با بیان این که رأی قاطع به آیت الله رئیسی، امید را در دل ها زنده کرد،گفت: این آرای قوی پشتوانه محکمی برای تشکیل یک دولت مقتدر و انقلابی است.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران به حضور حماسی ملت ایران در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و آن را پاسخ محکمی به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات کشورمان عنوان کرد.

وی با بیان این که ملت ایران با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری و به منظور دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به صحنه آمدند، افزود: این حضور بی نظیر موجب تحیر دشمنان داخلی و خارجی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان تصور نمی کردند ملت ایران علیرغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی این گونه پای صندوق های رأی حاضر شوند، تصریح کرد: این حضور ثابت کرد، مردم در دفاع از انقلاب و نظام خط قرمزی ندارند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که دشمنان انقلاب، ماه ها برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات تلاش کردند، افزود: اما این ملت با بصیرت و انقلابی، بدون توجه به دروغ پراکنی های دشمن، به میدان آمدند و حماسه دیگری را خلق کردند.

وی با اشاره به این که متأسفانه برخی افراد منحرف و وابسته به غرب نیز در داخل تلاش کردند مردم را از رفتن پای صندوق های رأی منصر کنند، گفت: اما ملت ایران بار دیگر با حضور خود در پای صندوق های رأی، پاسخ دندان شکنی به این عده قلیل دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران خود را موظف به دفاع از انقلاب و نظام می دانند، بیان داشت: در طول 42 سال اخیر این مردم بودند که با حضور در صحنه خود دشمن را ناامید کردند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که متأسفانه در طول هشت سال اخیر به دلیل ناکارآمدی و تصمیمات اشتباه دولت فعلی، مردم فهیم ایران اسلامی با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه شدند، خاطرنشان کرد: این دولت همه زندگی مردم را به برجام گره زد که در نهایت نیز چیزی از آن برای رفع مشکلات مردم حاصل نشد.

وی با بیان این که رأی قاطع مردم به آیت الله رئیسی، امید را در دل ملت ایران زنده کرد، بیان داشت: به طور حتم این آرای قوی می تواند پشتوانه محکمی برای تشکیل یک دولت مقتدر و انقلابی باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور قاطع مردم در پای صندوق های رأی، وظیفه دولت آینده را سنگین تر کرده است، افزود: دولت سیزدهم باید از همه فرصت ها و ظرفیت های موجود در جهت رفع مشکلات و دغدغه های معیشتی این مردم استفاده کند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که با بیان این که امروز کشورمان برای از مشکلات فعلی، نیازمند یک دولت مقتدر و انقلابی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت فعلی با انفعال و ناکارآمدی خود مردم را از لحاظ معیشتی با مشکلات بسیاری مواجه کرد./950/

ارسال نظرات