۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۸۳۰۷۵
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

مشارکت در انتخابات، مشت محکم به دهان یاوه گویان بود

مشارکت در انتخابات، مشت محکم به دهان یاوه گویان بود
نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم گفت: باید حضور در انتخابات را مشت محکمی به دهان یاوه گویان داخلی، مخالفان و بدخواهان خارجی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور باشکوه ملت در انتخابات گفت: آمدن ملت فهیم و بزرگ ایران اسلامی در روز انتخابات 28 خرداد 1400 نشان از بصیرت، هم افزایی و لبیک به ندای رهبر انقلاب بود، مردم ایران اسلامی بدعهدی بعضی از مسؤولین موجود را به پای نظام و انقلاب نگذاشتند.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: محاسبات دقیق مردم توطئه های دشمنان را خنثی و بار دیگر این حماسه برای ملت ایران اسلامی تاریخ ساز شد، آمدن مردم خصوصاً بعد از بیانات مقام معظم رهبری در حین رأی دادن به پای صندوق های رأی تداعی تشییع جنازه باشکوه حاج قاسم سلیمانی بود، مردم رفراندمی چشم گیر مقابل لنزها و دوربین های دشمنان به نمایش گذاشت.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور مردم نقشه های دشمنان نظام و ملت را خنثی کرد، اظهار داشت: در واقع آمدن پای صندوق رأی مخالفت با سیاست گذارانی بود که برای نظام جمهوری اسلامی نقشه می کشند و یا با محاسبات غلط و یا با اغفال صهیونیست ها به اشغال منطقه خونریزی به راه انداختند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با بیان اینکه انتخابات آزاد در ایران بیش از چهل سال است که تکرار می شود، خاطرنشان کرد: باید از بعضی دولت های مرتجعی که صبح تا شب در بلندگوهای تبلیغاتی خود می دمیدند که ملت ایران آزادی ندارند یا حقوق بشر در ایران رعایت نمی شود، سؤال کرد این جمعیت انبوه که در ایران اسلامی حضور پیدا کردند حتی یک بار شده در طول پادشاهی شان این صحنه را ببینند.

وی ضمن تبریک به آیت الله رئیسی و تشکر از همۀ نامزدهایی که در این انتخابات اظهار نظر کردند تا مردم اصلح را انتخاب کنند، اظهار داشت: باید برنده اصلی انتخابات را ملت فهیم ایران اسلامی بدانیم، شایسته نیست کسانی که مصلحت خود را نمی دانند در مصلحت نظام حضور داشته باشند، کسانی که هم صدای با اسرائیل و آمریکا شدند و از مردم خواستند در پای صندوق رای حضور پیدا نکنند روسیاهان تاریخ ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر افزود: حتی کسانی که بر اساس مشکلات سیاسی همسویی با حاکمیت نداشتند در انتخابات شرکت کردند چرا که ایران اسلامی را دوست می دارند و خود را فدای ایران می دانند، نه ایران را فدای خود، پس باید این حضور مشت محکمی به دهان یاوه گویان داخلی، مخالفان و بدخواهان خارجی محسوب شود.

این استاد حوزه علمیه اذعان کرد: به فضل الهی روحیه همبستگی جدیدی که با انتخابات در مردم آغاز شده و یک دلی و همصدایی که امروز مشاهده می شود، موجب می شود مشکلات برطرف شده و به فضل الهی آینده ای درخشان برای ملت بزرگ ایران اسلامی رقم خورد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم ابراز داشت: حضور ملت ایران اسلامی هرکدام به مثابه موشک هایی است که قلب دشمنان ایران اسلامی را نشانه گرفته و رأی دادن آنها رگبار گلوله ها و خط بطلان برافکار امپریالیسم آمریکا و استکبار و صهیونیسم و دولت های مرتجع منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان با اشاره به محرومیت زدایی توسط دولت منتخب اظهار داشت: آنچه به عنوان یک شهروند ایرانی و کوچکترین عضو خانه بزرگ ایران اسلامی به منتخب مردم دارم، این است که با به کارگیری معتقدین به انقلاب اسلامی و کسانی که روحیه جهادی و انقلابی دارند، هشت سال محرومیت مردم از خدمت دولت را جبران کرده و همچنین چلچراغ روشنی را در مسیر حرکت سازندگی و رفاه مردم و رفع مسائل اقتصادی رقم بزند.

ارسال نظرات