۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۸۳۰۷۹

تبریک دفتر تبلیغات اسلامی به رئیس جمهور منتخب

تبریک دفتر تبلیغات اسلامی به رئیس جمهور منتخب
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه ای با قدردانی و تجلیل از حضور شکوهمند ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، تبریک و تقدیر خود را به منتخب مردم تقدیم کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، متن این بیانیه بدین شرح است: حضور پرشور مردم شریف ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زد و پیروزی دیگری برای ملّت استوار ما و شکستی تازه برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران در آستانه ولادت شمس‌الشموس حضرت ثامن الحجج(ع) فراهم گردید.

در شرایطی که فشار تحریم‌های ظالمانه و تنگناهای سخت معیشتی و اقتصادی در کنار دشواری‌های ناشی از بیماری کرونا بر زندگی مردم سایه‌افکنده است، حماسه‌ای به گستردگی سرزمین پهناور غیوران و آزادگان شکل گرفت.

به رغم تبلیغات گسترده دشمنان اسلام و ایران و برخی مدعیان داخلی، ملت بزرگ ایران به دعوت رهبر آگاه، حکیم و محبوب خود لبیک گفت و به پاسداشت هزاران شهید سرافراز شگفتی دیگری آفرید.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با قدردانی از رهنمودهای داهیانه ولی امر مسلمین و تلاش‌های همه دست‌اندرکارانِ شکل‌گیری انتخابات و با تقدیر ویژه از مبلغان محترم که در مسیر ایجاد امید به آینده و حضور حداکثری فعالیت داشته‌اند، این حماسه را به محضر مبارک مقتدای ملت، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) و همه مردم غیور ایران به خصوص خانواده‌های شهدا تبریک عرض می کند و تبریک و تقدیر خود را به منتخب مردم، خادم الرضا(ع)، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی، تقدیم کرده و امیدواریم به برکت این اعتماد ، فصل جدیدی از خدمات صادقانه در کشور تبلور یابد./822/

ارسال نظرات