۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۸۳۱۴۶
دبیرکل مجمع علمای شیعه پاکستان:

وجود آیت الله رئیسی ثبات و آرامش را به منطقه باز می گرداند

وجود آیت الله رئیسی ثبات و آرامش را به منطقه باز می گرداند
حجت الاسلام والمسلمین واحدی پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت و تأکید کرد: وجود آیت الله رئیسی موجب بازگشت ثبات و آرامش به منطقه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی دبیر کل مجمع علمای شیعه پاکستان، در سخنانی پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را به مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران تبریک گفت و ابراز داشت: وجود آیت الله رئیسی موجب بازگشت ثبات و آرامش در منطقه خواهد بود.

وی با بیان این که آیت الله رئیسی در مسائلی از قبیل هجوم استکبار جهانی بر ملت های مسلمان جهان، اتحاد آمریکا، اسرائیل و هندوستان علیه مسلمانان بی دفاع فلسطین و کشمیر و توطئه تقسیم مسلمانان منطقه، بهترین یار و یاور و مددگار مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای حفظه الله خواهند بود، گفت: آیت الله رئیسی برای اتحاد مسلمانان در سطح منطقه ای و بین المللی، نقش عمده ای را ایفا خواهند کرد و در حل مشکلات مالی و اقتصادی ملت ایران را با تمام توانائی های خود بکار خواهند گرفت.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی روابط دو کشور همسایه و برادر پاکستان و ایران بهبود بهتری خواهد یافت و دوره جدیدی در روابط متقابل آغاز خواهد شد، اظهار داشت: پیوندهای مذهبی و فرهنگی که از قبل بین مردم دو کشور وجود دارد، عمیق تر خواهد شد و این دو کشور مهم و مستحکم در جهان اسلام، ثبات و شکوفایی منطقه را به ارمغان خواهند آورد.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی در آخر پیروزی قاطع و به رأی حد اکثری آیت الله رئیسی در انتخابات جمهوری اسلامی ایران را به امام زمان ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، ملت انقلابی و ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران و به شخص ایشان تبریک و تهنیت گفت./988/

ارسال نظرات