۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۸۳۱۴۸
رئیس بنیاد اهلبیت هندوستان در پیامی؛

پیروزی با اکثریت آراء نشان از محبوبیت آیت الله رئیسی بین مردم است

پیروزی با اکثریت آراء نشان از محبوبیت آیت الله رئیسی بین مردم است
حجت الاسلام نقوی با ارسال پیامی، پیروزی قاطع آیت الله رئیسی را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید سرور عباس نقوی رئیس بنیاد اهلبیت هندوستان با ارسال پیامی، پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را به مقام معظم رهبری و ملت عزیز و فهیم جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

وی با بیان این که آیت الله رئیسی فردی بی نظیر و دارای شخصیت و کمالات بزرگی است، اظهار داشت: ایشان پس از تحصیل حوزوی تا سطوح عالی و اجتهاد از دانشگاه شهید مطهری مدرک دکتری را دریافت نمودند که نشان از نبوغ و تبحر علمی ایشان دارد.

این روحانی هندی با اشاره به این که آیت الله رئیسی خدمت به ملت و کشور را وظیفه و شرعی و اخلاقی خود می پندارند و انرا به نحو احسن انجام می دهند، ابراز داشت: تولیت آستان قدس رضوی و ریاست دستگاه قضا در جمهوری اسلامی ایران از جمله کارهای نمایان است که ایشان در راه خدمت به ملت و کشور انجام داده اند.

وی با تاکید به این که با وجود سم پاشی ها و تبلیغات منفی دشمنان، مردم جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری و تا پاسی از شب در پای صندوق های رای حضور یافتند و آیت الله رئیسی را بعنوان فرد برگزیده ریاست جمهوری انتخاب کردند، تصریح کرد: آراء بالای آیت رئیسی نشان از محبوبیت ایشان بین مردم است.

حجت الاسلام نقوی گفت: آیت الله رئیسی در دوران تولیت آستان قدس رضوی به همراه برنامه های علمی و فرهنگی دهه کرامت، مراسم خورشید ولایت را پایه گذاری کردند و بر آن توجه ویژه ای داشته اند.

وی در آخر این پیروزی را به امام زمان ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، ملت انقلابی و ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران و به شخص ایشان تبریک و تهنیت گفت و برای توفیقات و موفقیت روز افزون ایشان دعا کرد./988/

ارسال نظرات