۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۶۸۳۳۱۲

امواج اراده ها توسط انتشارات راه یار به چاپ رسیده است

امواج اراده ها توسط انتشارات راه یار به چاپ رسیده است
کتاب امواج اراده ها گوشه ای است از اراده و توان ایرانیان به سمت خودکفایی و پیشرفت که توسط انتشارات راه یار به چاپ رسیده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب امواج اراده ها گوشه ای است از اراده و توان ایرانیان به سمت خودکفایی و پیشرفت  و تهیه شده در واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی که توسط انتشارات راه یار به چاپ رسیده است.

در بخشی از امواج اراده ها می خوانیم:

 گفته بود: «من می خواهم ۲۳ نیروگاه اتمی بسازم.» معلوم بود روی هوا حرف می زند، بدون هیچ اطلاعی. برای ۲۳ نیروگاه باید ۵۰۰ مهندس میداشت، ۲۳ نیروگاه را چه کسانی می خواستند بگردانند؟ بعد از انقلاب امام حواسشان به همه جا بود. حتی همین حرفهای شاه را رصد کرده بودند و درباره اش می پرسیدند. زمانی که اول انقلاب خدمتشان رسیدم برای ارائه گزارش، اول از همه پرسیدند آن مسئله ای که شاه درباره انرژی خورشیدی میگفت، چیست؟ همان جایکه خوردم.

امام در آن شلوغی ها و اوضاع به هم ریخته اول انقلاب به این ریزه کاری ها دقت داشتند. ایشان حتی درباره نیروگاه های اتمی هم پرسیدند و در نهایت درباره انرژی هسته ای. من از وضعمان گزارش دادم و گفتم: «الان در حد خیلی نازلی هستیم.» متخصصهای ماهم بعد از انقلاب کار را ول کرده و رفته بودند. خارجی ها هم که حاضر به همکاری نبودند. مادر وضع پایه بودیم؛ اما خدمت امام عرض کردم: «می خواهیم کم کم این کار را جلو ببریم.» من عین واقعیت را خدمت امام گفتم و گزارشی از کارهایی که تا آن روز انجام شده بود را ارائه دادم. آخرکار، شادابی توی صورت امام مشخص بود و از ما تشکر کردند.

علاقمندان می توانند کتاب امواج اراده ها را از سایت فروشگاه اینترنتی کتاب قم تهیه کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
خیلی ممنون.
1
0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
ممنون از قرار دادن این کتاب. می توانید این کتاب را از سایت کتاب قم تهیه نمایید
0
0