۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۸۳۵۳۵
وزیر کشور سابق پاکستان:

فداکاری های مجاهدان فلسطین و کشمیر به ثمر خواهد نشست

فداکاری های مجاهدان فلسطین و کشمیر به ثمر خواهد نشست
رحمان ملک در دیدار با دبیر کل بنیاد فلسطین پاکستان و هیئت همراه، گفت: فداکاری های مجاهدان فلسطین و کشمیر بی ثمر نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، رحمان ملک وزیر کشور سابق پاکستان و رئیس موسسه تحقیقات و اصلاحات این کشور، با دکتر صابر ابو مریم دبیر کل بنیاد فلسطین پاکستان و هیئت همراه دیدار و گفتگو کرد.

دبیر کل بنیاد فلسطین پاکستان اوضاع فلسطین و کشمیر را اسفبار دانست و از جامعه جهانی خواست که سکوت خود را بشکنند و در قبال حقوق شهروندی و انسانی به وظایف خود عمل کنند.

این فعال سیاسی پاکستان با بیان این که فلسطین میهن و زادگاه فلسطینیان است، ابراز داشت: یهودیان مهاجر و غیر بومی حقی در سرزمین فلسطین ندارند، باید هرچه زودتر به زادگاه شان برگردند، سرزمین پدران فلسطینیان را کاملا تخلیه کنند و به خودشان تحویل دهند.

ابو مریم افزود: کشمیر نیز با اوضاع فلسطین روبرو است مردم مسلمان کشمیر نیز به حقوق ملی، شهروندی و انسانی خود، توسط دولت حاکم نارندرا مودی نخست وزیر هندوستان محروم شده اند و به جهان اسلام چشم دوخته اند تا حقوقشان احیاء شود.

دبیر کل بنیاد فلسطین پاکستان از برگزاری کنفرانس بین المللی به هدف بررسی جدید ترین مسائل و مشکلات مردم کشمیر و فلسطین خبر داد و گفت: در این کنفرانس اندیشمندان و فعالان حقوق انسانی در سراسر جهان شرکت خواهند کرد.

رحمان ملک وزیر کشور سابق پاکستان نیز در این دیدار تلاش های بنیاد فلسطین و دکتر صابر ابو مریم در خصوص احیاء مسائل فلسطین و کشمیر را ستودنی توصیف کرد و گفت: بنده با خداوند متعال عهد می بندم که تا نجات مردم فلسطین و کشمیر تلاش های خود را ادامه خواهم داد.

وی گفت: فداکاری های مجاهدان و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و کشمیر هدر نخواهد رفت و هر دو منطقه مسلمان نشین از دست ظالمان و جنایتکاران آزاد خواهند شد./988/

ارسال نظرات