۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۸۳۵۳۸
رئیس مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگو با رسا:

مجاهدین خلق برای نابودی اسلام، انقلاب و خلق شورش کردند

مجاهدین خلق برای نابودی اسلام، انقلاب و خلق شورش کردند
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد گفت: با مرور زمان چهره حقیقی مجاهدین خلق روشن شد و مردم فهمیدند آنها، هیچ کاری به خلق ندارند و صرفاً برای نابودی انقلاب و مردم آمده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تشریح پیشینه سازمان مجاهدین خلق پرداخت و گفت: در اوایل انقلاب تا سال‌های دهه ۶۰ منافقین سعی داشتند خودشان را به عنوان چهره‌های مردمی معرفی کنند؛ متأسفانه با افکار، ادیان و اعتقادات التقاطی که داشتند مردم نمی‌دانستند باطن آنها چیست و ظاهری خوب ولی باطنی خراب داشتند.

وی افزود: اعضای مجاهدین خلق با مرور زمان دست به ترورهایی زدند که یک عددی حول و حوش ۱۷ هزار نفر، مردم عادی به دست اینها به قتل رسیدند؛ البته که شخصیت‌های بزرگ و دانشمندان و علمای بزرگی همچون شهید بهشتی جزء شهدای ترور بودند که این کار منافقین ضربات سنگینی را به ایران وارد آورد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: وقتی امام و مردم اوضاع را اینگونه دیدند، امام به قوه قضائیه حکم دادند که وارد شود و با منافقین برخورد کند و این واضح شد که مجاهدین خلق، هیچ کاری به خلق ندارد و صرفاً برای نابودی اسلام، انقلاب و مردم به میدان آمده اند.

وی همچنین ادامه داد: حال با گذشت چندین دهه ما شاهد رفوکاری یک عده غربگرا هستیم که می‌خواهند چهره غرب را زنده کنند، آمریکا را در نظر ما خوب جلوه دهند و اسلام و نیروهای مذهبی را قاتل معرفی کنند؛ به همین علت است که شخصی مثل آیت الله رئیسی را قاتل معرفی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی نژاد خاطرنشان کرد: شما می‌بینید با این وجود که در ایران منافقین سرکوب شدند، در خارج از کشور، در فرانسه، در انگلیس و در سایر کشورها برای ایرانی‌های مقیم آنجا نیز مشکلات زیادی ایجاد کردند و به ناموس ایرانی‌ها در خارج از کشور تعدی می کنند.

ارسال نظرات