۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۶۸۲۱۷۱
بسته انتخاباتی رسا؛

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد پیامک حجاب تا رسوایی برای کاندیدای مدعی دکتری

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد پیامک حجاب تا رسوایی برای کاندیدای مدعی دکتری
در این بسته، اخباری شامل، عملیات روانی بانیان وضع موجود از «دیوارکشی در پیاده رو» تا «پیامک حجاب» و تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، کمتر از 10 روز دیگر تا انتخابات باقی مانده است و شاهد آرایش انتخاباتی در رسانه های مختلف هستیم؛ در این میان آن چیزی که از سایر مسائل بسیار مهم تر جلوه می کنید حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی است.

کارشناسان معتقد هستند آن چیزی که ایران اسلامی را در 4 دهه گذشته پایدار نگه داشته است، حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی است.

در این بسته انتخاباتی، اخباری شامل، عملیات روانی بانیان وضع موجود از «دیوارکشی در پیاده رو» تا «پیامک حجاب»، «نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات، تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی، افشاگری زاکانی از تخلف ۱۲۰۰ میلیارد تومانی دولت روحانی و حمله رسانه سعودی-انگلیسی  به سعید جلیلی را تقدیم مخاطبان گرامی می کنیم.

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

عملیات روانی بانیان وضع موجود از «دیوارکشی در پیاده رو» تا «پیامک حجاب»

همتی و مهرعلیزاده نمایندگان دولت روحانی و به عبارتی نمایندگان بانیان وضع موجود در میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هستند.

همتی و مهرعلیزاده نماینده جریانی است که بجای ارائه برنامه برای رسیدگی به مشکلات و مطالبات جامعه، صرفا در پی ایجاد دوقطبی سازی کاذب در میان مردم هستند؛ همان جریانی که پیش از این برجام را حلال تمامی مشکلات و از جمله آب خوردن مردم نامید...

این طیف همان طیفی است که در سال ۹۶ مدعی بود که اگر رئیسی در انتخابات پیروز شود، در پیاده رو میان مردان و زنان دیوار خواهد کشید. حالا همان طیف به رئیسی خرده می گیرد که چرا از کارخانه ها بازدید می کنی و کارگران را به سر کار برمی گردانی و چرا در مقابل رانت خواران خط قرمز نداری و...

همتی و مهرعلیزاده در مناظره اول و دوم تلاش کردند که مسئله «پیامک به بانوان بدحجاب» را به دستاویزی برای دوقطبی سازی تبدیل کرده و طرف مقابل را محکوم کنند. حال اگر از این بگذریم که اصلا طرح پیامک کشف حجاب با درخواست نیروی انتظامی و موافقت وزیر کشور اجرا شد نه قوه قضائیه!، باید به عملیات روانی بانیان وضع موجود توجه کنیم.

همتی و مهرعلیزاده نماینده جریانی است که خسارت محض برجام، خسارت هنگفت دلار ۴۲۰۰ تومانی، فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و خسارت توتال و کرسنت را به مردم تحمیل کرد و از مدیران نجومی حمایت کرد.

یک سوال؛ اکنون دغدغه چند درصد جوانان عزیز ایرانی، پیامک حجاب است!؟ پیامک حجاب برای جوانان دغدغه است یا اشتغال و مسکن و ازدواج و تحصیل و معیشت و...

همان طیفی که استعداد جوانان ایرانی را در حد آبگوشت بزباش و قرمه سبزی می بیند و به خانه نساختن برای مردم افتخار می کند، همان طبقه ای است که خود را شهروند درجه یک و عموم مردم جامعه را شهروند درجه دو می داند و همین طیف با کلیدواژه هایی از جمله دیوارکشی در پیاده رو و پیامک حجاب در پی انحراف و تشویش اذهان عمومی است.

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

«نارنجک دودزای» حجاریان و رفقا وسط انتخابات 

«سعید حجاریان» نائب رئیس شورای شهر منحله اول و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ و از حامیان دولت روحانی، با اشاره به مناظره دوم انتخابات در توئیتی نوشت: «فضای انتخابات ۱۴۰۰ را با فضای دوره های دیگر مقایسه کنید. نظارت استصوابی باقیمانده است، چند نامزد حاضر هستند، مناظره هم داریم، اما جامعه بی تفاوت است. مردم آب به آسیاب دشمن نریخته اند، آن را به تنور انتخابات ریخته اند».

مسئله طیف تندرو اصلاح طلب، اصلا نظارت استصوابی نیست، بلکه مسئله اصلی این طیف، ناکارآمدی، سوءمدیریت، نداشتن طرح و برنامه برای اداره کشور و بی توجهی نسبت به منافع ملی و عزت مردم ایران است.

نشان به آن نشان که شورای شهر اول تهران- به نائب رئیسی سعید حجاریان- در شرایطی روی کار آمد که در پروسه ثبت نام کاندیداها و برگزاری انتخابات، هیچ خبری از نظارت استصوابی شورای نگهبان نبود.

در آن مقطع اصلاح طلبان، شورای شهر اول را به صورت کامل در اختیار گرفتند. اما جنگ قدرت در داخل شورا و فساد مالی شهردارهای وقت تهران- که با رای شورای شهر تمام اصلاح طلب انتخاب شده بودند- و حواشی روزافزون اعضای شورا و بی اعتنایی مطلق به مطالبات و مشکلات مردم در شهر تهران در نهایت موجب شد که شورای شهر اصلاح طلب تهران توسط دولت خاتمی منحل شود.

اگر اظهارنظر افراطیون اصلاح طلب درباره نظارت استصوابی و نسبت آن با شایسته سالاری و کارآمدی صحیح بود، باید شورای شهر اول تهران که امثال حجاریان در آن حضور داشتند، به یک الگوی بی نظیر از کارآمدی و رسیدگی به امور مردم در میان افکارعمومی تبدیل می شد.

حالا لازم نیست خیلی هم به سالهای گذشته رجوع کنیم. همین شورای شهر پنجم تهران که هر ۲۱ عضو آن از لیست امید(به سفارش محمد خاتمی) به شورا راه یافتند، بارها از سوی فعالین اصلاح طلب به عنوان مصداق ناکارآمدی، عدم آشنایی با مسائل شهری و سیاسی کاری معرفی شده است.

در انتخابات شورای شهر پنجم تهران هیچ خبری از نظارت استصوابی شورای نگهبان نبود. این شورا از تابستان ۹۶ تاکنون بر سر کار بوده است و ۳ شهردار برای تهران انتخاب کرد.

اگر ادعای حجاریان و همفکران وی درباره نظارت استصوابی صحیح بود، الان باید شورای شهر پنجم تهران به نمادی ویژه از کارآمدی و خدمت رسانی به مردم تبدیل می شد؛ آیا اکنون شورای شهر پنجم تهران در نزد افکارعمومی همین جایگاه را دارد!؟

مردم چه ذهنیتی درباره «محمدعلی نجفی» شهردار منتخب شورای شهر پنجم تهران دارند!؟ از نیمه سال ۹۶ تاکنون «کلید شهر تهران» در دست دوستان حجاریان بوده است. اصلاح طلبان در «کلیدداری پایتخت» چه کارنامه ای دارند!؟

مطرح کردن موضوع نظارت استصوابی توسط حجاران و رفقا، صرفا نقش نارنجک دودزا را دارد. ابزاری پر سر و صدا برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی.

حجاریان و دوستان وی در طیف افراطیون اصلاح طلب هیچ نسبتی با «مسئولیت پذیری» ندارند. این طیف صدالبته هیچ اعتقادی به «جمهوریت» هم ندارد. نگاه کابسکارانه و دیکتاتورمأبانه این طیف موجب شده است که علیرغم «دِروکردن صندلی های مدیریتی در دولت روحانی»، اکنون بجای پاسخگویی به افکارعمومی، از ترفند «فرار به جلو» استفاده کرده و شراکت خود در وضع موجود را از بیخ و بن منکر شده اند و انتخابات و جمهوریت را به تمسخر گرفته اند.

مردم از وضعیتی که اصلاح طلبان در ۸ سال اخیر به وجود آورده اند گلایه مند هستند و حجاریان و دوستان وی به این گلایه مندی نیشخند زده و مشغول دهن کجی به مردم هستند.

تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

پیش از این تحلیلگران بارها تاکید کرده بودند که رسیدگی به پرونده اقتصادی دانه درشت ها و مفسدان کلان اقتصادی- آن هم بدون هیچ خط قرمزی-  در دوران ریاست سید ابراهیم رئیسی بر قوه قضاییه، بدون هزینه نخواهد بود.

کاملا مشخص بود که کارنامه رئیسی قطعا موجب هجمه گسترده نزدیکان مفسدان دانه درشت و رسانه های معاند به وی خواهد شد. حالا کاندیداهای منتسب به اصلاح طلبان در یک هم افزایی ویژه با رسانه های معاند و جریان های وابسته به مفسدان اقتصادی، به بهانه انتخابات ترور شخصیت سید ابراهیم رئیسی را کلید زده اند.

در همین راستا همزمان با هجمه ناجوانمردانه نامزدهای اصلاح طلب علیه رئیسی در مناظره انتخاباتی، BBC هم از قافله عقب نمانده و توپخانه خود را به سمت رئیسی نشانه رفته است.

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

در همین رابطه BBC در گزارشی با عنوان «مدرک تحصیلی ابراهیم رئیسی؛ شش کلاس یا دکترا؟» نوشت: «ماجرای مدرک تحصیلی ابراهیم رئیسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران، پس از سخنان محسن مهرعلیزاده نامزد دیگر، در جریان مناظره تلویزیونی خبرساز شد».

رسانه ملکه انگلیس در ادامه این گزارش، مدرک سید ابراهیم رئیسی را با مدرک حسین فریدون مقایسه کرده است.

رئیسی تاکنون چندین بار درباره مدرک تحصیلی خود توضیحات مستند ارائه داده است. اما کاندیداهای اصلاح طلب در کنار رسانه های معاند و وابستگان مفسدان اقتصادی اصرار دارند که این سوژه در صدر اخبار باقی بماند؛ چرا؟

برای اینکه احیای ۲ هزار واحد تولیدی و بازگشت هزاران کارگر به سر کار در دوران ریاست رئیسی، دیده نشود. برای اینکه حجم بالای عفو و تخفیف مجازات زندانیان در دوران ریاست رئیسی دیده نشود؛ برای اینکه سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی و گفت و گوی رودر روی سید ابراهیم رئیسی با مردم به چشم نیاید.

افشاگری زاکانی از تخلف ۱۲۰۰ میلیارد تومانی دولت روحانی

«علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره دوم گفت: «قبل از عید، یک روز قبل از تعطیل ۱۲۰۰ میلیارد تومان از بانک دولتی به بانک خصوصی به طور خلاف منتقل می‌شود، یعنی در مجموعه تحت نظارت بانک مرکزی. آقای همتی حوزه مدیریتی خود در بانک مرکزی را نتوانستید مدیریت کنید».

زاکانی در بخش دیگری از اظهارات خود خطاب به همتی گفت: «اگر ما کاندیدای پوششی هستیم شما کاندیدای روکشی هستید! به کسانی که یادتان میدهند چه حرفایی بزنید بگویید ما مشتشان را باز میکنیم».

وی در این مناظره گفت: «بدترین پیامک برای مردم، پیامک اقساط بانکی است».

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

حمله رسانه سعودی-انگلیسی  به سعید جلیلی

رسانه «سعودی- انگلیسی» ایندیپندنت فارسی در گزارشی با عنوان «سعید جلیلی، متولد کوی طلاب سوار بر آسانسور قدرت» نوشت: «درباره مذاکرات هسته‌ای بی‌حاصل سعید جلیلی در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی صدها نقل و شرح وجود دارد. شاید مشهورترین تصویر در دوره شش‌ساله مذاکرات جلیلی، اصرار او به حمل چمدان‌هایش پس از رسیدن به فرودگاه محل مذاکره باشد».

این رسانه ضدایرانی در ادامه نوشت: «مذاکرات هسته‌ای در این دوره به اندازه همین تصویر عجیب و غریب بود. روایت‌ طرف‌های غربی از مذاکره با جلیلی آن است که او اساسا دانشی در مورد مذاکره نداشت. تیم ایرانی با تصمیم‌های ناگهانی و با متن‌هایی پر از غلط نگارشی مذاکره می‌کردند و آنچه در جلسات رخ می‌داد یک بیانیه‌خوانی ملال‌آور و بی‌حاصل بود».

این سایت ضدایرانی از جمله حامیان اصلی تحریم مردم ایران- و از جمله تحریم داروی کودکان مبتلا به بیماری خاص- است و همیشه پای ثابت تحریک مردم به آشوب و التهاب خیابانی بوده و همواره از التهاب بازارها و از جمله گرانی دلار در ایران استقبال کرده است.

این سایت ضدایرانی همواره تلاش کرده تا مولفه های قدرت ایران از جمله توان موشکی و قدرت منطقه ای را از کار انداخته و معتقد است که ایران از هیچ دانشی از جمله دانش هسته ای نباید بهره ببرد و همواره در موضع ضعف قرار داشته و به لقمه راحت الحلقومی برای کشورهای سلطه گر تبدیل شود.

حالا همین رسانه همزمان با دفاع همه جانبه از تحریم های ضدایرانی، مذاکرات دوره جلیلی را زیر سوال می برد.

مطلبی که درباره صالح و اصلح در رسانه ها منتشر شد اعتبار ندارد

درپی درج استفتائی از حضرت آیت الله خامنه‌ای در برخی صفحات رسانه‌های اجتماعی، روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد که هر متنی که حاکی از نوعی ورود در انتخابات باشد از طرف دفتر مردود و بی اعتبار است. مطلبی نیز که اخیراً درباره صالح و اصلح عنوان شده است، اعتبار ندارد.

رستمی: آگاهانه و با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنیم/ دانشجویان موتور محرکه شورآفرینی در انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین رستمی خاطرنشان کرد: معمولاً در هر انتخاباتی بخش دانشجویی و بخش جوانان موتور محرک شور آفرینی در فضای عمومی کشور است امسال به دلیل تعطیلی دانشگاه ها ما واقعاً با مشکل مواجه شدیم؛ البته بخش آموزش به واسطه ورود در فضای مجازی و زیر ساختی که برای بخش آموزش فراهم شد کار خودش را انجام داد هرچند که در این حوزه هم سیاستگذاران و دولت آینده باید توجه به اصلاحات جدی داشته باشد اما بخش دانشگاه تعطیل نشد، اما واقعیت این است که بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی دانشگاه‌ها با حضور و جمعیت و ارتباطات چهره به چهره در هم تنیدگی زیادی دارد و به واسطه تعطیلی‌دانشگاه در فضای حضوری ما یک مقداری کم رونقی در این بخش را در مجموعه دانشگاهی در تمامی فعالیت‌ها در دانشگاه ها شاهد بودیم و بچه های فعال از این جهت دچار محدودیت ها و مشکلاتی شدند اما در کنار آن به نوعی با انطباق شرایط و تطبیق دادن با شرایط جدید تلاش کردند که بچه‌ها در هر حوزه‌ای فعالیت‌هایی را انجام دهند به همین دلیل فعالیت در فضاهای مجازی یا فعالیت با رعایت استانداردها و ضوابط بهداشتی در حال انجام شدن است.

وی اظهار داشت: آن چیزی که الان در فضای دانشگاهی اتفاق می‌افتد مجموعه تشکل‌های دانشجویی به عنوان بخش سیاسی دانشگاه‌ها به صورت جدی فعال هستند و عمدتاً در فضاهای مجازی و یا در قالب های موجود مثل نرم‌افزارها و پیام رسان های مجازی که وجود دارد در قالب کرسی های آزاد اندیشی و مناظره به گفتگو می پردازند و طبیعتا این فضاها در چند روز آینده به صورت جدی تر پیگیری می شود و هیچ تردیدی در توانمندی شایستگی و جایگاه بالای جوانان در عرصه های مختلف نیز به شرط اینکه به آنها فرصت دهند و موانع برطرف شود و هیچ چیزی مانع حرکت بچه های ما نشود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یادآور شد: شاید یکی از مهمترین مسئولیت ها و ماموریت های کارگزاران نظام و مجموعه مدیریت اجرایی کشور به صورت خاص و به صورت عام جریان حاکمیت کشور یعنی مجموعه قوا توجه به ارتقاء وضعیت انسان‌ها به صورت عام یعنی شهروندان کشور و به صورت خاص یعنی و چهره‌های جوان است و این ارتقا هم ابعاد مادی و تأمین نیازهای عمومی نوجوانان و جوانان و جمعیت را در نظر می گیرد و هم به صورت خاص نیازهای معنوی و ارتقاء جایگاه معنوی و حوزه والای الهی انسان ها است.

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

رسوایی جدید برای کاندیدای مدعی/ مهرعلیزاده دکتری «مهندسی اقتصاد» ندارد!

محسن مهرعلیزاده معاون رئیس دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چندین بار در مناظره نخست و دوم ضمن تاکید بر اینکه اقتصاد می‌داند، تحصیلات رقبای انتخاباتی خود را زیر سوال برد و مدرک تحصیلی را پیش کشید.

او در مناظرات نخست مدعی شد که آیت الله سید ابراهیم رئیسی «شش کلاس بیشتر سواد ندارد» هرچند که بلافاصله پس از ادعای او اسناد مدرک دکتری آیت‌الله رئیسی از مدرسه شهید مطهری منتشر شد.

محسن مهرعلیزاده در نشست‌های خود مدام بر این جمله تاکید دارد که « بنده دکترای مهندسی اقتصادی خوانده‌ام و  به این نتیجه رسیدم که روشی به عنوان الگوی حکمرانی اقتصادی اجتماعی وجود دارد که اکنون در کشورهای اروپایی حاکم است».

اما طبق اخبار واصله علیرغم ادعای محسن مهرعلیزاده، وی دارای مدرک دکترای رشته مهندسی اقتصاد از دانشگاه تیلبرگ هلند نیست!

علی تاجرنیا سخنگوی ستاد محسن مهرعلیزاده در اینباره به خبرگزاری فارس گفت که «آقای مهرعلیزاده مدرک دکتری دارد. مثل این است که بنده دکتری تخصصی پروتز علوم پزشکی از دانشگاه مشهد داشته باشم و برای اخذ مدرک دکتری دیگر از دانشگاه آلمان برای دفاع از پایان نامه‌ام حضور نیافته‌باشم و نیمه تمام بماند.»

با این حال قرار است تاجرنیا مدارک و اسناد دکتری محسن مهرعلیزاده را برای فارس ارسال کند که تا این لحظه چیزی ارسال نشده است.

پیش از این برخی دانشجویان دانشگاه تیلبرگ هلند نسبت به ادعای اخذ مدرک دکتری وی از این دانشگاه ابراز تعجب کرده بودند و خواستار صحت سنجی این ادعا شده بودند.

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

رئیسی: هر روز یک بمب در سفره مردم منفجر شد / ما گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مدیران!

- ارز ۴۲۰۰ تومانی قبل از ریاست من و عضویت در شورای عالی تصویب شد.

- آقایانی که در بانک مرکزی بودند باید پاسخگو باشند.

- هر روز یک بمب در سفره مردم شهری و روستایی منفجر شد.

- برخی نکات دقیق مطرح نمی‌شود و به جای اینکه به مسائل اصلی پرداخت بشود.

- من مدرک معادل ندارم، مدرک حوزوی دارم و دانشگاهی.

- سال‌هایی که در قوه قضائیه بودم، به میزان مسئولیتی که داشتم پاسخگو هستم.

- عدالت در کشور آسیب دیده است.

- درباره آسیب‌های اجتماعی باید دید واقعی تری داشت. معیشت مردم، کسب و کار و اعتماد به دولت آسیب دیده است.

- ما استقلال سیاسی داریم، ولی به دلیل نگاه‌های حزبی و شخصی در دیگر ابعاد استقلال فاصله داریم.

- آزادی‌های اجتماعی در کنار استقلال اصل بسیار مهمی است که مردم مطالبه دارند.

- ما برای لایحه حمایت از بانوان اقدام کردیم ولی ۴۰۰ روز است در دولت معطل مانده و پیش نرفته است.

- کسانی اینجا گفتند ما بلدیم با دنیا صحبت کنیم. دانشجوی سال اول سیاست می‌داند در حین مذاکره کسی نباید بگوید خزانه دولت خالی است.

- ارتباط من همیشه با جوانان برقرار بوده است. این را یکی از نعمت‌های خدا بر خود می‌دانم.

- من در آستان قدس برای ازدواج جوانان، با زمین رایگان و هزینه آستان قدس برای زج های جوان منزل مسکونی ساختم.

- وقتی تولید مساله کشور باشد، نباید گفت چه ربطی به من یا قوه قضائیه دارد، به همه ربط دارد.

- رقیبان سال‌های قبل ما که آقایان کارمند آن‌ها محسوب می‌شوند از بیش از ۲۰۰ نفر شکایت کردند و بنده با اینکه می‌توانستم از هیچ کس شکایت نکردم.

ما گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مدیران!

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

جلیلی: اشکال دولت معطل دیگر کشورها ماندن بود/ با هر که ادعا می‌کند نمی‌شود مناظره می‌کنم

- بسیاری از موضوعاتی که مورد توجه مردم است، اصلا در اینجا بحث نشده است.

- این نوع مناظره، سوال‌ها و پاسخگویی آیا روی انتخاب مردم تاثیر دارد؟

- برای مثال مساله روستاها خیلی مهم است، اما تا امروز کسی درباره آن چیزی نپرسیده است

- اگر صحبت از جمهوریت و حضور پرشور مردم می‌کنیم، مردم باید بدانند کدام موضوعات اولویت دارد و حرف‌های نامزدها را بشنوند که انتخاب کنند، نه اینکه حرف‌های پراکنده زده شود.

- نقش رئیس‌جمهور فراتر از دستگاه‌هاست

- ۵۰ درصد جامعه ما را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، در همین ۸ سال گذشته بارها از حقوق خانم‌ها صحبت شده، اما نتیجه آن صفر بوده است.

- کار واقعی برنامه‌ریزی و پیگیری لازم دارد

- برخی از ماموریت‌هایی که امروز تعریف شده، حتی برای یک جلسه پیگیری برگزار نشده است.

- سلامت مربوط به یک وزارتخانه نیست، رییس‌جمهور باید موضوع را بفهمد و بتواند همه دستگاه‌ها را هماهنگ کند.

- طرح تحول سلامت دولت فعلی، نمایشی بود که هیچ خاصیتی نداشت و فقط هزینه‌ها را افزایش داد.

- کشور را در ۴ سال آینده نباید فقط اداره کرد، بلکه کشور به جهش نیاز دارد.

- باید از همان روز اول برنامه ها را شروع کنیم و اینکه همچنان معطل این باشم که FATF چنان شد یا نشد، فایده ندارد.

- نباید کشور را معطل چند کشور کنیم و یا بگوییم می‌‌خواهند حسینه در کاخ سفید ایجاد کنند؛ این حرف‌های موهومی است و می‌خواهند با لولوهای الکی مردم را بترسانند.

- نباید به کولبر نگاه حداقلی داشت و می‌توان او را تشویق کرد که صادر کننده شود.

- حاضرم با هر کسی که ادعا می‌کند نمی‌شود مناظره کنم.

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

زاکانی: بدترین پیامک‌، پیامک‌های عدم موجودی است/ شما کاندیدای روکشی هستید آقای همتی

- حاضرم با هرکدام از دوستان مناظره کنم و مناظره کاملا بر اساس برنامه باشد.

- کشور را نمی‌توان کاریکاتوری مدیریت کرد.

- برای معیشت معتقدم در سال اول می‌توان فقر را از بین برد.

- درباره آزادی‌های مدنی معتقدم که دولت باید پاسخگوی مردم باشد.

- بخش زیادی از مشکلات امروز جامعه به بانک مرکزی برمی‌گردد.

- آقایان مدعی هستند حامی کولبران هستند! چرا از ۲۵ میلیارد دلار قاچاق سالانه کالا که ۹۵ درصد آن از مبادی قانونی است، تاکنون جلوگیری نشده است؟!

- اینجا نیاز به مظلوم‌نمایی ندارد اینجا نیاز به کارنامه دارد.

- در دولت بنده ریشه فساد خشک خواهد شد.

- بیش از سه دهه است عده ای بر اقتصاد مملکت خیمه زده اند و از کنار تبعض خود کاخ نشینند و مردم کوخ نشین.

- مردم را از موضع اشرافی گری به موضع نوکری مردم تغییر خواهم داد.

- راه تنفس اشراف و اشرافیت را خواهم بست.

- با قوی‌ترین و گردن‌کلفت‌ترین افراد در شبکه فساد در جامعه مقابله خواهم کرد.

- سال‌ها قبل یک میلیون نفر درگیر کشتی بودند، اما امروز ۴۰ هزار نفر!

- واقعیت این است که دولت آقای روحانی برای مردم حوصله نگذاشته که بخواهند به ورزش فکر کنند.

- آقای همتی گفتم که اگر بنا باشد ما کاندیدهای پوششی باشیم، شما کاندید روکشی هستید.

- شما لازم نیست مشت کسی را باز کنید، ما دست‌های پشت پرده را باز می‌کنیم.

- پرداختن به ورزش همگانی، پهلوانی و قهرمانی فکر می‌کنیم.

- به جنگ ناقضان حریم خصوصی خواهیم رفت.

- دلم برای جوانان می‌سوزد و درد جوانان نخبه را می‌دانم؛ جوانان از فسادها خسته هستند.

- اینکه امکان کل کشور را به سه برادر بدهند این ظلم بزرگی است که ما ریشه آن را خواهیم کند.

- تورم ۴۹ درصدی دوران هاشمی و ۵۲ درصدی دوران روحانی را دوستان آقای همتی رقم زدند.

- بدترین پیامک‌ها پیامک‌های موجودی شما کافی نیست و عقب‌افتادن قسط وام بانکی است.

- ما مخالف فیلترینگ هستیم و به‌دنبال عرضه اینترنت ارزان هستیم.

- در امنیتی‌ترین دولت تاریخ ۲۶ جاسوس گرفتند!

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

رضایی: حق مردم را بدون ترس از کسی می‌گیرم/ برای مافیای مفتخور منابع داریم، اما برای فقرا نه؟!

- حتی در زمان جنگ هم با چنین مشکلاتی روبرو نبودیم.

- مردم ما امروز در سخت‌ترین اوضاع زندگی بعد از انقلاب هستند.

- تورم را می‌توان کم کرد، کرونا را می‌توان مهار کرد، ارزش پول ملی را می‌توان حفظ کرد، کشورهای ضعیف‌تر از ما هم این کار را انجام داده‌اند.

- معتقدم که سال ۱۴۰۰ سال گشایش خواهد بود.

- اگر مدیریت جهادی در کشور مستقر شود، خیلی از مشکلات حل می‌شود.

- در این دولت برنامه نبوده، در ۴ سال اول برنامه بارها تغییر کرده است.

- امید دیدنی است نه گفتنی.

- با کمک پولی که در جامعه حیف و میل می شود می توان خیلی از چاله ها را پر کرد.

- برای رانت‌خواران مفت‌خور منابع مالی داریم، اما برای افزایش یارانه می‌گویند منابع نداریم.

- می‌گویند منابع طرح‌های شما از کجا تامین خواهد شد؟ ببینید مردم عزیز! در سال گذشته ۱۳۷ میلیارد دلار از منابع دولتی وارد جامعه شد اما به دلیل رانت کثیف و مافیایی، اکثر این پول‌ها به دست کسانی رسیده که صاحب حق نبودند.

- چطور برای سلاطین فولاد و مافیای مفتخور منابع داریم، اما برای فقرا منابع نداریم؟

- دولت من بدون مسامحه و ترس از کسی حق مردم را خواهد گرفت.

- در تمام استان‌ها مدارس تربیت زمامداران آینده را راه اندازی می‌کنیم.

- با توجه به رابطه ی بیش از ۵۰ ساله‌ام با ارکان دولت، قول می‌دهم اصلاحات کاملی در ساختار دولت صورت پذیرد.

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

قاضی‌زاده: برخی شرکت‌های دولتی خانه خلوت جناح‌های سیاسی است/ حتما کنکور را حذف می‌کنیم

- به معلولین که بخشی از جامعه را تشکیل می‌دهند و مشکلات آنها باید توجه بیشتری شود.

- جوانان در دوراهی نان و جان هستند.

- عمر جوان‌های ما در بهترین و شادترین سال‌های عمرشان را پشت موضوعات خاصی مثل کنکور، تحصیل طولانی و گرفتن مدرک‌های متعدد می‌گذرد.

- درباره مهاجرت نخبگان در دولت اخیر که افزایش زیادی هم داشته است.

- نرخ بیکاری جوان‌ها خیلی بالاست.

- دولت سلام موضوع خانواده و جوان را دنبال می‌کند، نقش‌افرینان اصلی این دولت، جوانان هستند.

- حتما کنکور را حذف می‌کنیم.

- بالاترین رتبه شغلی در کشور باید معلمی باشد.

- مرزهای ما بالاترین نرخ بیکاری را دارند. باید مشکلات آنها را حل و فصل کنیم.

- ما ۱۵۰۰ شرکت دولتی داریم که خانه خلوت جناح‌های سیاسی است.

- ما فرصت طلبان را از پای سفره انقلاب بلند می‌کنیم.

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

عبدالناصر همتی: همه چیز را از زاویه اقتصاد حل می‌کنم/ بگذارید مردم زندگیشان را بکنند!

- برخی معتقدند که اقوام مختلف، تهدیدی برای کشور هستند اما من معتقدم این چنین نیست.

- از اقوام گوناگون و اهل سنت در پست های کلیدی دولت استفاده خواهم کرد.

- با معتادان نباید با دار و درفش برخورد شود. آنها بخشی از مردم هستند که باید به آنها توجه شود.

- بحث محیط زیست هم بسیار مهم است و توجه جدی به این بخش خواهم کرد.

- لغو تحریم‌ها ضرورت است و با جدیت آن را پیگیری خواهم کرد.

- مجوزهایی که برای کسب و کار هست را حذف می‌کنیم.

- چرا درباره مسائل مهم جامعه از جمله FATF سریعتر تصمیم نمی‌گیرید؟

- چرا جلوی ارز ۴۲۰۰ تومانی که بنده از مخالفان آن بودند را نگرفتید و الان تبعات آنرا به گردن بانک مرکزی انداخته‌اید؟

- ​کل درآمد نفتی سال گذشته ۵ میلیارد دلار بود چگونه گفتید سال قبل درآمد ارزی کشور ۱۳۷ میلیارد دلار بوده که اینهمه فساد در آن ایجاد شده است؟!!

- مشت رانت‌خواران را باید باز کنیم.

- من همه چیز را از زاویه اقتصاد حل خواهم کرد.

- ما چه حقی داریم که برای برای مردم تصمیم بگیریم که چطور راه بروند؟ چگونه حرکت کنند؟ بگذارید مردم زندگیشان را بکنند.

- چرا باید کلهر، کسمایی، علیزاده و شجریان را نادیده بگیریم اما وقتی انتخابات می‌شود تمام موسیقی پاپ و رپ را در برنامه هایمان بگذاریم.

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

مهرعلیزاده:۳ ماهه همه مردم را واکسینه می‌کنم/ می‌دانم از فساد و رانت خسته شده‌اید!

- درباره جوان ها ۱۰ میلیون نفر در سن ازدواج داریم که بلاتکلیف هستند.

- ما باید سبک زندگی جوانان دهه هفتادی و هشتادی را به رسمیت بشناسیم. نباید اگر یک ذره مویش بیرون ماند، پیامک وحشت بزنیم.

- اگر چهار نفر رفتند در پارک آب‌بازی کنند، نباید دستگیر شوند.

- ۳ ماهه همه مردم را واکسینه می‌کنم.

- علاوه بر کولبران، در حال حاضر ۷ میلیون سرپرست خانوار زن و مرد داریم که درآمد ثابتی ندارند و عملا برای معیشت روزانه به حمایت نهادها و خیرین نیاز دارند.

- باید صندوق های درآمد پایدار تاسیس شود که دستکم نصف حداقل حقوق کارگران به این افراد بی درآمد پرداخت شود.

- صندوق بیمه تکمیلی رایگان باید تشکیل شود. برخی از مردم برای کوچکترین عمل جراحی باید تمام زندگی خود را بفروشند.

- وقتی بار آموزشی به دوش خانواده ها افتاد، دیدیم که معلمان چه زحمتی بر دوش داشتند.

- در دولت خودم از بانوان در وزارت، معاونین و دیگر سمت‌های مدیریتی استفاده خواهم کرد.

- میانگین سنی دولت خودم را ۴۵ سال قرار دادم.

- طرح مسکن مهر اگرچه در جانمایی مشکل داشت، اما طرح خوبی بود و بسیاری را صاحب خانه کرد.

- مردم شریف ایران می دانم خسته اید. خسته از وعده ها، خسته از تبعیض ها و سختی ها.

- می دانم از فساد و رانت خسته شده اید.

کاندیدا توئیت | نگاهی به آخرین توئیت کاندیداها حین و بعد از مناظره

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

 

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

 

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

 

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

یکی از حاشیه‌هایی که در این مناظره اتفاق افتاد، اشتباه تلفظ کردن عبارت یاشاسین آذربایجان توسط محسن رضایی بود که با واکنش‌های فراوانی در فضای مجازی مواجه شد. در این بین ادمین صفحه توئیتر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به اشتباه این عبارت را در این صفحه توئیت کرد.

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

در ابتدای نیمه دوم مناظره آن را اصلاح و از مردم آذری‌زبان عذرخواهی کرد. رضایی همچنین به واکنش توئیتر مرکز پژوهش‌های مجلس که تحت مدیریت علیرضا زاکانی است اعتراض کرد که زاکانی نیز ضمن عذرخواهی از رضایی اشاره کرد که این توئیت یک اشتباه توسط ادمین بوده است. مرکز پژوهش‌ها نیز توئیت قبلی را پاک کرده و توئیتی را حاوی عذرخواهی و توضیح درباره مطلب مذکور منتشر کرد.

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

مالک شریعتی، سخنگوی ستاد زاکانی نیز توئیت کرد:

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد «پیامک حجاب» تا تسویه حساب حامیان مفسدان اقتصادی با رئیسی

دستور رئیسی برای جمع‌آوری بنرها و عکس‌های تبلیغاتی از سطح شهر/ پول بنر را صرف خدمت به مردم کنید

مهدی دوستی سخنگوی ستادهای مردمی حامی سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه آیت الله رئیسی به ستادهای مردمی دستور داده است به سرعت بنر عکس‌های ایشان از سطح شهرها جمع شود و جلوی هرگونه چاپ و نصب بنرهای جدید تصاویر ایشان هم گرفته شود،‌ گفت: ایشان معتقد است مردم خادم خودشان را میشناسند و پول خرج کردن برای چاپ پوستر هیچ توجیهی ندارد.

شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی خطاب هواداران ستادهای انتخابی‌ در سراسر کشور نیز بیانیه‌ای در این زمینه صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جوانان عزیز

خواهران و برادران پر نشاط و تحول خواه در ستادهای مردمی آیت الله رییسی

امروز در آستانۀ "تحولی شجاعانه"  و "حرکتی تاریخی" برای مردم قرار گرفته‌ایم و انتظار می‌رود به یاری حق، با میدان داری مردم، شاهد یک «تحوّل بزرگ» و «چرخش تعیین‌کننده» باشیم.

 از این روی، ضروری ست نکات زیر مدنظر قرار گیرد :

۱. حاج آقای رئیسی از ابتدا بر مردمی بودن فعالیت ها و پرهیز از اسراف در تبلیغ تاکید داشته اند. مردم باید صداقت و عزم ما در غمگساری از فقیران و پرهیز از سلوک اشراف را لمس نموده و باور کنند. بنا بر ابلاغ و تاکید آیت الله رییسی ، تاکید می‌شود از هر گونه چاپ یا نصب بنرهای بزرگ در سطح شهرها و زیاده روی در تبلیغات محیطی جدا پرهیز شود.

۲. ستادهای انتخاباتی حاج آقای رئیسی می‌بایست محل خدمت رسانی به مردم در میادین شهرها و نقاط مختلف کشور باشد. هر کس هر توان مالی یا تخصصی دارد به جای چاپ بنر یا هزینه در تبلیغات انتخاباتی، آن را صرف خدمت مردم نماید.

کمک به گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به مردم ، فعالیت اقشار مختلف ستادها نظیر ویزیت رایگان پزشکان و آموزش رایگان معلمان و ... پذیرایی حتی با دادن یک لیوان آب و چای و ... و برخورد مناسب و گفتگو با مردم بصورت محله محور می‌بایست محور اصلی کار ستادها باشد.

تاکید می شود ستادهای مردمی به هیچ عنوان از گرفتن وجوه و حمایت های مالی پرهیز کنند و در صورت اطلاع از موارد تخلف حتما موضوع را با ستاد مرکزی در میان بگذارید 

۳. عزیزان خستگی ناپذیر و پیشتازان تحول، به فعالان دیگر و هواداران، صد باره تاکید کنید که مهم ترین کار و اقدام، تبلیغ چهره به چهره است. همان گونه که آیت الله رییسی فرمودند، اگر عزم کنیم، "هر خانه یک ستاد" می شود. تبلیغ را ابتدا از خانواده و اقوام خود شروع کرده و بر تبلیغ بین همکاران و مردم محله خود تمرکز نمایید.

در پایان این پیام، که باید آغازی برای ایجاد موج مردمی خدمت رسانی مردم برای مردم و تبلیغ چهره به چهره باشد، از خداوند طلب توفیق می کنیم و عزم خویش را برای رقم زدن تحولی بزرگ جزم می کنیم. این آغاز راه انقلاب در گام دوم تمدن سازی است./841/

برای دریافت فایل بسته انتخاباتی رسا (اینجا) کلیک کنید.

از عملیات روانی بانیان وضع موجود در مورد پیامک حجاب تا رسوایی برای کاندیدای مدعی دکتری

ارسال نظرات