۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۶۸۱۹۳۷
بسته انتخاباتی رسا؛

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقیشان در مناظره

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقیشان در مناظره
در این بسته اخباری شامل، نطقهای انتخاباتی نامزدها در مناظره، امتناع ورزیدن همتی از مناظره با زاکانی و واکنشهای کاربران فضای مجازی به مناظره تقدیم خوانندگان می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، پس از برگزاری نخستین مناظره کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شاهد داغ شدن تب و تاب انتخاباتی در کشور هستیم و حالا کمتر محفلی است که سخنی از انتخابات در آن به میان نیاید.

با این حال هنگامی که تعابیر و اظهارات دلسوزان انقلاب را مشاهده می کنیم، در می یابیم که دو کلید واژه «حضور حداکثری» و «انتخاب اصلح» در میان سخنانشان پررنگ تر است.

حالا ملت ایران در آستانه یک آزمون بسیار سخت قرار دارد تا ضمن حضور حداکثری و لبیک به آرمان های امام و رهبری با انتخابی شایسته به سوی تحقق «ایران قوی» گام بردارد.

در این بسته انتخاباتی، اخباری شامل، اهم نطق های انتخاباتی نامزدها در مناظره، حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی، آغاز پویش تعهد نامزدهای انتخاباتی در قبال دغدغه‌های دینی مردم، امتناع ورزیدن همتی از مناظره با زاکانی و برخی واکنش های کاربران فضای مجازی به نخستین مناظره کاندیداها را تقدیم خوانندگان محترم خواهیم کرد.

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

پویش «تعهد نامزدهای انتخاباتی در قبال دغدغه‌های دینی مردم»

امروز می خواهیم مطالبات مشروع خودمان را با شرکت در پویش «تعهد نامزدهای انتخاباتی در قبال دغدغه‌های دینی مردم» به سمع و نظر نامزدهای انتخاباتی برسانیم.

ما مردم مسلمان ایران در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب از تمامی نامزدهای انتخاباتی مطالباتی دینی داریم:

۱. برای خدمت به مردم نیت‌های خود را خدایی وخالص گردانید.

۲. در جهت اغراض سیاسی خود از دین سوء استفاده نکرده ودین ودینداری را وسیله‌ اهداف انتخاباتی خود ننمایند.

۳. از وعده‌های دروغ، اسراف در تبلیغات و خارج شدن از انصاف در نقد دولت‌های گذشته و رقبای انتخاباتی خود پرهیز نمایید.

۴. از سخنان و رفتارهایی که موجب شادی دشمنان اسلام و تضعیف وجهه نظام اسلامی می‌گردد؛ خودداری نمایید.

۵. اگر در مسئولیت‌های گذشته‌ خود ضعف مدیریت و ناتوانی در اجرا داشته‌اید؛ برای تصدی جایگاهی که تقریباً تمامی مراکز مدیریتی کشور را در دست دارد؛ اقدام نکنید و خدا در نظر بگیرید.

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی/ همه اقوام در انتخابات حضور پرشور خواهند داشت

حاج آخوند گلدی کمالی با اشاره به وضعیت حساس کنونی کشور، خطاب به اهل سنت استان خراسان شمالی اظهار داشت: دلم می‌خواهد بدانید هر اتفاقی در عرصه انتخابات بیفتد و فارغ از نتیجه آن و پیروزی هر شخصی در این عرصه، تک تک شما مردم عزیز در قلب من جای دارید و خداوند آگاه است که بنده، هیچ‌گاه راضی نیستیم حتی دل یک نفر از شما به هیچ قیمتی بشکند و ارزش هیچ کرسی و پست ومقامی را با دل صاف و پاک شما برابر نمی‌دانیم.

وی افزود: لکن اینک ما مردم ایران عزیز و بالاخص اهل سنت در برهه سرنوشت‌ساز و حساسی قرار گرفته‌ایم و بر ماست که با حضوری پرشور و همگانی در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بزرگ رقم بزنیم و با رای ما شخصی لایق و توانا سکان قوه مجریه را به دست بگیرد. زیرا که سیاست‌های او می‌تواند نقش مهمی در توسعه یا عدم توسعه یافتگی کشور و این خطه از مملکت داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه اهل تسنن خراسان شمالی با اشاره به لزوم حضور جدی مردم در صحنه‌ گفت: از این رو حضورمان را در انتخابات پررنگ کرده تا تاثیر آن در زندگی تک تک مان نمود پیدا کند.

وی تصریح کرد: در هفته‌های اخیر نظرسنجی‌ها و بحث و بررسی‌های زیادی در بین بزرگان علمای اهل سنت در ارتباط با انتخاب فرد اصلح و این که به چه کسی اعتماد کنیم صورت گرفت و در نهایت نظر بر این شد که با همه ارادتی که به دیگر نامزدها داریم با توجه به سیاست‌های عدالت‌گرایانه حضرت آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی‌ به ایشان اعتماد کنیم.

آخوند کمالی تصریح کرد: از همه شما عزیزان قوم ترکمن در استان خراسان شمالی در هر جایی که هستید و با هر سلیقه و تفکر انتظار می‌رود ضمن حضوری پرشور و همگانی در پای صندوق‌ها با رای خود به ‌آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در روز جمعه بیست و هشتم خرداد ماه برگ زرین دیگری را در تاریخ استان خراسان شمالی و قوم ترکمن رقم بزنید.

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

اصلاح طلبان تا زمانی که کاندیداهایشان تأیید صلاحیت شوند شورای نگهبان را انقلابی می‌دانند

حجت الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به بیانیه اخیر اصلاح طلبان به دنبال عدم احراز صلاحیت تعدادی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه این عدم احراز صلاحیت‌ها موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود، گفت: اصلاح طلبان تا زمانی که کاندیداهای مورد نظرشان تایید صلاحیت شوند، شورای نگهبان را یک نهاد انقلابی می‌دانند و در صورتی که صلاحیت کاندیداهایشان احراز نشود، شورای نگهبان را مورد شدیدترین انتقادات قرار داده و آن را به عنوان یک مانع معرفی می‌کنند.

وی افزود: واقعیت این است که شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها مر قانون را رعایت کرده و کاری به جناح‌بندی‌های سیاسی نداشته و ندارند و شاهد این مدعا هم عدم احراز صلاحیت تعداد قابل توجه کاندیداهای اصولگرایان در بررسی صلاحیت‌های اخیر است.

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

زاکانی | باید نوبل شیمی بگیرید/ از طرف روحانی و همتی از مردم عذخواهی می‌کنم

دولت روحانی با پول از جیب مردم و تورم ارتزاق کرد؛ هیچکس مسئولیت دولت را نمی پذیرد؛ نه همتی نه روحانی مسئولیت دولت را نمی پذیرند انگار که از فضا آمدند!

ما داریم باهم مناظره می‌کنیم اما دوستان دارند انشاء می‌خوانند. اینجا جای انشا خواندن نیست، جای پاسخ‌دادن است.

آقای همتی ما را به دروغ گویی متهم کردید. خواهش می‌کنم به کسی تهمت نزنید وگرنه ما مجبور می‌شویم حقایقی بگوییم که اوقات‌تان تلخ می‌شود.

می‌گویید اقتصاددان هستم اما باید به شما جایزه نوبل شیمی بدهند که این‌گونه پول ملی را نابود کردید.

بزرگترین خدمتی که آقای همتی باید می‌کرد این بود که به بانک مرکزی نظارت می‌کرد.

اینکه آقای همتی می‌گوید من پوششی هستم راهبرد ستادهای رقیب برای تخریب بنده است. اگر می‌ترسید و می‌دانید که با فساد مبارزه جدی خواهم کرد، این را هم بدانید که با این حرف‌ها از میدان کنار نخواهم رفت.

اگر بنا به نامزد پوششی باشد همتی اصلی‌ترین پوششی است که آمده 8 سال گند دولت را بپوشاند. شما به جای قرارگاه اقتصادی، قرارگاه مرغ زدید.

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

سعید جلیلی | از انتقاد به رویکرد نمایشی تا دعوت همتی به مذاکره

برخی می‌گویند ما راهکارها را بلدیم اما مسئله اینجاست که پس چرا پیاده‌سازی نمی‌شود.

جناب آقای همتی شما می‌فرمایید تمام مشکلات کشور FATF است. همین رویکرد نمایشی است که کشور را  به اینجا رسانده است.

آنچه که مبرهن است این موضوع است که شما نمی‌توانید و ما می‌توانیم. عرصه مناظرات هم برای این است که مردم این مسائل را بفهمند.

اگر ما می‌خواهیم در چهارسال آینده جهش ایجاد کنیم نباید معطل کشورهای خارجی ماند.

از آقای همتی دعوت می‌کنم که بعد از این برنامه در شبکه‌های اینترنتی با بنده به مناظره بنشینند.

من می‎گویم می‎شود، اگر بگوییم نمی‎توانیم یعنی عده‎ای ناتوانی خود را به اداره کشور نسبت می‌دهند.

در ۸ سال گذشته از بسیاری شهرک‌های صنعتی بازدید داشتم و با ۲۴ صنف جلسه برگزار کردم. در جلساتی که داشتم ۱۶ مسئله به‌عنوان موانع تولید مطرح شده است.

یکی از مسائل، مشکل تامین مالی است. اگر ما الان ۲ هزار میلیارد تومان خلق پول می‌کنیم چگونه کسانی که در کار تولید هستند مشکل‌شان مسائل مالی است؟

۸ سال پیش وعده‌هایی دادند اما دلار چند برابر و تحریم‌ها دو برابر شد.

معنی اقتدار تند حرف زدن نیست، رئیس‌جمهور باید به موقع تصمیم بگیرد و قولش عملی شود. کارها با نمایش به نتیجه نمی‌رسد، کار باید واقعی باشد.

به قول سردار سلیمانی وقتی در زمین آب را ول کردید، خودش به درخت نمی‎رسد، باید دنبالش بروید.

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

سید ابراهیم رئیسی | ماجرای دروازه‌بانی که 17 گل خورد/ شما باید بگوئید چرا داد همه را در آوردید

خسته نشدید از این همه تهمت و اهانت به من؟ اگر مشکل مردم با اهانت کردن به من حل می‌شود این کار را بکنید.

اولین بار در تاریخ سیاسی کشور می‌دانید چه کسی دور پیش آمد و گفت من نامزد پوششی هستم. از دوستان خودتان بودند.

شما باید پاسخ بدهید چرا داد همه را در آوردید. یکی از دغدغه‌های مردم بی‌صداقتی برخی از مسئولان است.

به من اعتراض می‌کنید که چرا رفتم دنبال احیای کارخانه‌ها؟! سوال این است که چرا شماها دنبال این کارها نرفتید؟ شما هم می‌رفتید چند کارخانه را احیا می‌کردید.

مردم دنبال دعواهای اقتصادی نیستند و این را می‌خواهند که مدیری مقتدر بیاید و کارشناسان را برای حل مشکلات به صف کند.

برخی سال ۹۶ در همین سالن گفتند اگر رئیسی بیاید دلار ۵ هزار تومان می‌شود، الان شده ۳۰ هزار تومان

می‌گفتند اگر ما نبودیم مملکت قحطی می‌شد؛ مثل دروازه‌بانی هستند که ۱۷ گل خورده و می‌پرسیم چرا ۱۷ گل خوردی؟ می‌گوید اگر من نبودم ۳۰ گل می‌خوردیم.

ما در فضای مجازی عقبیم. من از بچه‌ها سوال می‌کنم، شما بازی که می‌کنید، چقدر وسط بازی حال‌تان گرفته می‌شود؟ خب زیرساخت‌ها مشکل دارد.

من خوم در فضای مجازی هستم و ۲ میلیون فالوور دارم و در جریان هستم. در این زمینه کار زیادی باید انجام داد و ما اصحاب ما می‌توانیم هستیم.

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

محسن رضایی | از سلطان‌سازی برای شکر و روغن تا استاد جاخالی دادن

8 سال پیش در همین مکان در مقابل آن کلید بی‌خاصیت اسکناس ۱۰۰۰ تومانی را نشان دادم. به جیبتان و به حقوق کارگران نگاه کنید و ببینید امروز ما چه وضعی داریم.

شما رانت خواران را با ارز ۴۲۰۰ تامین مالی کردید اما برای محرومان همان قیمت واقعی یارانه ۴۵ هزار تومانی در سال‌های قبل که ۲۰ دلار بوده و الان ۴۵۰ هزار تومان است را میگویید ندارید؟

آقای همتی شما منبع برای سلطان سازی در شکر و روغن ... داریم اما منبع برای مستضعفین نداریم؟!

 آقای همتی چه اقتصاددانی است که دلار را از ۸۰۰۰ تومان به ۲۱۰۰۰ تومان رسانده است؟

همتی نماینده روحانی است. از او می‌پرسیم چرا این طور شده؛ می‎گوید من کاره‌ای نبودم و خبر ندارم.  همتی استاد جاخالی دادن شده؛ آیا به این شکل می‌خواهید کشور را اداره کنید؟

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

قاضی زاده هاشمی | حاشیه‌سازی‌ها نشان داد بی‌برنامه‌اید/ شاهد مافیای بزرگ واردات هستیم

ای کاش رئیس بانک مرکزی خود را مسئول حفظ ارزش ریال بداند تا دلار.

 اینکه برخی بحث را از مناظره اقتصادی به حاشیه می‌برند نشان می‌دهد که مانند گذشته‌شان برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند.

بزرگترین رانت داده شده در کشور، وام بانکی است چون نرخ سود تسهیلات زیر نرخ تورم است و این موضوع به اون انگیزه می‎دهد که هیچوقت بدهی خود را صاف نکند.

 دولت باید زانوی خود را از گردن مردم بردارد.

متاسفانه شاهد مافیای بزرگ واردات هستیم که با برخورداری رانت‌های مختلف  تولید را تهدید می‌کنند.

واردات، تولید را تهدید می‌کند و از مبادی رسمی قاچاق صورت می‌گیرد. در فصل برداشت برنج در کشور برنج از خارج وارد می‌شود!

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

عبدالناصر همتی | از حمله به مدرک تحصیلی زاکانی تا حمایت تمام قد از روحانی

من نماینده روحانی نیستم؛ من از بانک مرکزی کنار گذاشته شدم به خاطر اختلاف نظر، اما باید بگویم اقای روحانی قوی‌تر از سایر اقایان حاضر در اینجاست، چه به لحاظ سیاسی، چه به لحاظ سیاست خارجی و دنیا دیدگی.

وعده‌های نامزدها امکان تحقق ندارد. من اقتصاددان هستم و دوست ندارم برای رای‌آوردن دروغ بگویم.

اگر دوستان می‌خواهند جواب‌شان را بدهم همین‌جا قول بدهند که تا پایان انتخابات هستند وگرنه خطابم به آقای رئیسی خواهد بود. سه نفر شروع کردند به زدن من که جواب‌شان را خواهم داد.

آقای جلیلی ۲۰ سال است بیانیه می‌خوانید و کشور بدبخت کرده‌اید.

آقای زاکانی خواهش می‌کنم از پوششی دربیایید. شما اصلا دو کلاس سواد اقتصادی دارید؟ دهان مرا باز نکنید.

آقای رضایی شما می‌گویید من اقتصاددان هستم اما من که می‌دانم اساتید را صدا می‌کردید بیایند دفترتان از شما امتحان بگیرند.

آقای رئیسی شما هم اول مشکلات قوه قضاییه را حل کنید بعد بیایید سراغ قوه مجریه.

من به آقای رئیسی احترام ویژه قائلم اما ما اینجا رقیب هستیم و من مجبورم برخی حرف‌ها را بگویم. شما رئیس قوه قضاییه هستید؛ آیا به من امان‌نامه می‌دهید که بعد از مناظره‌ها مرا پیگیری قضایی نکنند؟

آقای جلیلی به حرف‌های من نخندید، این حرف‌ها گریه دارد. من خواهش می‌کنم شما و نهادهای‌تان پای‌تان را از اقتصاد بیرون بکشید تا اقتصاد درست بشود.

فکر می‌کردم آقای زاکانی پوششی هستند اما حالا متوجه شدم ایشان سوپر پوششی هستند و من وقتم را صرف پاسخگویی به ایشان نمی‌کنم.

افتخار می‌کنم که نگذاشتم اقتصاد کشور ونزوئلایی شود. آمده‌ام رییس‌جمهور شوم که اقتصاد کشور مثل کره‌شمالی نشود. آمده ام نگذارم اقتصاد کشور، اقتصاد کره شمالی شود.

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

محسن مهرعلیزاده | از حمله به سواد رئیسی تا حمایت از یک جاسوس!

 آقای رئیسی شما در کارهای کلاسیک ۶ کلاس سواد دارید و با این سواد نمی‎شود اقتصاد را اداره کرد.

آقای رئیسی شما سندروم پست بی‌قرار دارید.

شما اگر دل‌تان برای اقتصاد می‌سوزد در همین قوه قضاییه به کارتان ادامه بدهید. شما چرا در آن‌جا هوس ریاست‌جمهوری کرده‌اید؟

من مهندس مکانیک هستم از ۲۵ سالگی آچار به دست بودم. کیش را از صفر به عنوان منطقه آزاد ایجاد کردم. آنچه در دانشگاه خواندم در عمل هم اجرا کردم.

کاوه مدنی فردی بود که حضورش در محیط زیست مغتنم بود اما او را جاسوس خواندند.

الان روستاییان علاقه‌ای به ماندن در روستا ندارند اگر منابع بانکی به سمت روستاها برود وامها به آن سمت برود و هر شهرستانی خودش پایتخت باشد این مهاجرت معکوس می‌شود.

کاندیداتوئیت|آخرین توئیت‌ نامزدها پس از پایان مناظره

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

 

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

 

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

 

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

 

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

 

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

کاربران شبکه‌های اجتماعی هم در حین و پس از مناظره نخست در این باره تولید محتوا کردند که گوشه‌ای از این واکنش‌ها در ادامه آمده است.

علی نادری: پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی آ. #رییسی با موضوع «ارث بلا وارث» در سال ۱۳۸۰ با نمره عالی دفاع شد و تز دکتری هم با عنوان «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» با نمره ممتاز دفاع شد. محقق داماد استاد راهنمای این تز دکتری بود.

سیب‌ سا: همتی می‌گه آقای رئیسی چرا جای سر زدن به کارخونه‌ها، به زندان‌ها سر نمی‌زدید؛ اخبار رو اگه چک می‌کرد می‌دید که اتفاقا به زندان‌ها هم خیلی بیشتر سر زده و رسیدگی کرده و کنارش به فکر کارخونه‌ها و حل مشکلات اقتصادی هم بوده تا جایی که ازش بر میومده بوده.

مرتضا قربانی: سال پیش موقعی که روحانی تو همین استودیو داشت حرف های الان همتی رو میزد دلار ۳هزار و هشتصد تومن بود. هیچی دیگه خدافظ.

دیبی: آقای همتی، ببخشید که تو این هشت سال اقای جلیلی رییس بانک مرکزی بود و اقای رییسی رئیس جمهور! حلال کنید!

اکبری: با دفاعی که مهرعلیزاده از کاوه مدنی جاسوس کرد باید گفت این رئیس جمهور بشه نمیذاره بقیه گاندو رو ببینیم

emami6200: همتی و مهرعلیزاده به روشنی و کاملا دقیق، عصاره دولت ۸ ساله اصلاح طلبان هستند. بی برنامه، بی مسئولیت، پاسخگو نبودن، تهمت زن، دروغگو، اجازه ندادن رشد و مطرح شدن افراد متعهد و با برنامه و انداختن مشکلاتی که خود دلیل آن بودن، بر گردن دیگران همین گونه، مردم بیچاره و دلسرد شده‌اند.

وحید یامین پور: تحلیل من این است که تصویر و فراکلام آقای #رئیسی توانست برای آن گروه که هنوز کاندیدای خود را انتخاب نکرده‌اند، تا حد زیادی مقبول واقع شود.

جواد نیکی ملکی: مناظره اقتصادی بود اما ظاهرا جدی‌ترین ۲قطبی حولِ #اخلاق شکل گرفت؛ متانت در مقابل پرخاشگری و صداقت در مصاف با دغل‌بازی کاندیداهای پوششی روحانی بازنده و آقای رئیسی پیروز این ۲قطبی شدند #دولت_ضدفساد

محمدصالح مفتاح: مهرعلیزاده فحش را از روی کاغذ می‌خواند. یعنی برنامه‌اش از قبل بوده که توهین کند!

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

آقای همتی نشان داد که ایشان همان حسن روحانی است!

رستم قاسمی: ادبیات، عصبیت و توهین های آقای همتی نشان داد که ایشان همان حسن روحانی است! اما تنها قبا را با کت شلوار و ریش بلند را با صورت صاف تغییر داده است! یادمان باشد دلار ۳هزارتومانی را همین روحیه به دلار ۲۵ هزارتومانی تبدیل کرد.

با چند اهانت و متلک از میدان خارج نمی‌شوم / مردم نگذارند عده‌ای صدایشان را خاموش کنند

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان مناظره در جمع خبرنگاران گفت: در دوره قبلی انتخابات، بالاترین تخریب‌ها و تهمت‌ها علیه من و خانواده‌ام صورت گرفت اما من با این‌گونه حرف‌ها جا نمی‌زنم.

رئیسی با اشاره به اینکه این روزها هم در فضای ضدانقلاب زیاد من را تخریب می‌کنند اما من در این میدان خودم را خدمتگزار مردم می‌بینم، تصریح کرد: من از مردم می‌خواهم که در انتخابات شرکت کنند. برخی می‌خواهند صدای شما را خاموش کنند. نباید صدای شما خاموش شود؛ صدای شما باید با رأی‌تان طنین‌افکن شود.

همتی حاضر به مناظره با زاکانی در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه نشد

حسین صداقتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با فارس، گفت: اخیرا پس از دعوت آقای علیرضا زاکانی از آقای عبدالناصر همتی برای مناظره، بسیج دانشجوییِ دانشگاه علامه طی نامه‌ای رسما اعلام کرد آمادگی دارد میزبانی این مناظرات را در دانشکدهٔ اقتصاد این دانشگاه بر عهده بگیرد، با این دلیل که فضای دانشگاه، فضای بحث‌های دقیق علمی است و بهتر است مباحثی این چنین در فضاهای دانشگاهی پی گرفته شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه دیروز و پس از تماس‌های مکرر با آقای همتی، اعضای ستاد انتخاباتی ایشان اعلام کردند آقای همتی حاضر به مناظره با آقای زاکانی نیست. البته واحد سیاسی ستاد ایشان از ارایه دلایل رد مناظره دو طرفه توسط آقای همتی امتناع کردند.

صداقتی یادآور شد: با توجه به اینکه در مناظره دیروز آقای جلیلی نیز اعلام کردند حاضرند با آقای همتی به صورت دو طرفه با آقای همتی مناظره کنند، ما مجدداً اعلام می‌کنیم در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی (ره) آمادگی داریم میزبان مناظره آقایان همتی و جلیلی و زاکانی در حضور دانشگاهیان و اهالی رسانه  باشیم تا فارغ از مجادلات سیاسی روز، افراد به تبادل دیدگاه‌ها و نظرات تخصصی خویش بپردازند.

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

بیانیه حمایت جمعی از خانواده شهدای‌مدافع‌حرم و دفاع مقدس قم ازعلیرضا زاکانی

جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس قم ضمن تشکر و حمایت  از مواضع علیرضا زاکانی نماینده مردم انقلابی قم در مجلس و کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از وی خواستند تا پایان رقابت‌ها در میدان حاضر باشند و‌ مانع بازی‌های زبانی و فرار مسببین وضع موجود از پاسخ‌گویی شوند.

در بیانیه  جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس قم آمده است: در ۸ سال گذشته، جز رانت‌خواران و اصحاب ارز ۴۲۰۰تومانی هیچ کس نبوده که سفره‌اش از گزند بی‌تدبیرهای دولت آقای روحانی و دولت‌مردانش در امان باشد و حالا انتظار عمومی و به ویژه خانوده های شهدا آن است که صحنه انتخابات صحنه پرسش از کاندیداهای همسو با جریان دولت و پاسخ‌گویی در پیشگاه مردم بزرگ ایران باشد . چرا که امروز برخی با بی تدبیری و بی عرضگی شان در عرصه مدیریت کلان در کشور، خون و راه و هدف شهدا در کشور را پایمال کردند.

 امروز شاهد هستیم با همه همجه‌ها و‌ تخریب‌هایی که علیه دکتر علیرضا زاکانی در روزهای گذشته صورت پذیرفت تا پیش از مناظرات او را در اذهان عمومی تخریب و بی‌اثر کنند، او قاطعانه و شجاعانه و ایثارگرانه و بسیجی وار و با عمق بصیرت  در صحنه مناظرات ظاهر و زبان انقلاب وخانواده های شهدا و  ملت ایران شد تا حرف‌ها و زخم‌های دل ملت را به زبان آورد و‌ مسبیین وضع موجود را که با پررویی برای تداوم دولت سوم روحانی به میدان آمده‌اند، رسوا کند.

آنچه آقای زاکانی به صورت علمی، دقیق و کارشناسی شده از کاندیداهای پوششی دولت، آقایان همتی و مهرعلیزاده، پرسیدند و اشکالاتی که بر عملکرد هشت ساله دولت روحانی و بانکداری «جناب» آقای همتی وارد کردند، دقیقاً نکات مورد نظر ما  خانواده های شهدا و مردم  بود که سال‌ها برای بیان‌شان در چنین صحنه‌ای لحظه‌شماری می‌کردیم.

براساس این گزارش ، این بیانیه در پایان آورده است: از این رو لازم می‌دانیم از ایشان که به عنوان یک رزمنده از زمان 8 سال دفاع مقدس تا کنون سنگر ولایت و انقلاب  را خالی نکرده و از جان و آبروی خود گذشته اند ، صمیمانه و مخلصانه  تشکر نموده و درخواست کنیم تا پایان رقابت‌ها در میدان حاضر باشند و‌ مانع بازی‌های زبانی و فرار مسببین وضع موجود از پاسخ‌گویی شوند.

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

رئیسی با متانت به سؤالات پاسخ داد/ نامزد‌های اصلاح‌طلبان بازنده اخلاق بودند

منصور مظفری مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد با اشاره به رفتار صادقانه و اخلاق‌مدارانه آیت‌الله رئیسی در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما اصلاح طلبان از سال ۷۶ مرتب می‌گوییم که فضا نباید تخریبی شود چراکه فضای تخریبی جواب نمی‌دهد.

وی افزود: متاسفانه دو کاندیدای اصلاح‌طلبان در این مناظره کارنامه خوبی از خود نشان ندادند و برای اینکه بتوانند ضعف‌های دولت را بپوشانند، از ابتدا تخریب حضرت آیت الله رئیسی را شروع کردند تا به زعم خودشان فضای دو قطبی مهرعلیزاده - رئیسی و همتی - رئیسی را ایجاد کنند. به اعتقاد بنده ما اصلاح‌طلبان در این مناظره و در بعد اخلاق، بازنده میدان بودیم.

مظفری اظهارداشت: همچنین آیت الله رئیسی در این مناظره با متانت و بزرگواری از کنار تخریب‌ها به خاطر مردم که فشار اقتصادی زیادی را تحمل هستند، گذشتند تا خاطر مردم بیش از این مکدر نشود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: آیت الله رئیسی در این مناظره دقیقاً به پاسخ‌هایی که مجری برنامه اعلام کردند، پاسخ دادند و با متانت و با برنامه پاسخ دادند و نشان دادند که دنبال مکدر کردن مردم و یا تخریب فضای موجود نیستند و برنامه‌های خودشان را با متانت و بزرگواری ادامه دادند.

مظفری اظهارداشت: به عنوان یک اصلاح‌طلب می‌گویم که نمره قبولی در این مناظرات را آیت الله رئیسی دریافت کردند و ما اصلاح طلبان متاسفانه در این مناظره باختیم که ان‌شالله این مسئله در مناظرات بعدی درس عبرتی برای کاندیدا‌های جناح ما شود.

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

همتی با عملکرد خود موجب افزایش نقدینگی و کاهش ارزش پول ملی کشور شد

امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس اظهار کرد: در این ایام هم مشخص شد که این صحبت هایی که بیان کرده را جامعه نپذیرفته زیرا حدود ۱۶ سال رئیس بیمه مرکزی بوده و حتی طی آن ۱۶ سال نتوانست قانون بیمه شخص ثالث را اجرا کند و بعد از آن هم حدود ۳ سال رئیس بانک مرکزی کشور است، بانک مرکزی که همه سیاست‌های پولی و بانکی کشور، سیاستهای بازار و اوراق بهادار و بازار بورس و سیاست‌های کلان مالی را تدوین و تعیین می کند. به نظر می‌رسد در این سه سال همتی با عملکرد خود موجب افزایش نقدینگی و کاهش ارزش پول ملی کشور شد و کشور را به نابودی کشاند.

برای دریافت فایل بسته انتخاباتی رسا (اینجا) کلیک کنید.

از حمایت جامعه اهل سنت از رئیسی تا اذعان اصلاح طلبان به بازندگی اخلاقی‌شان در مناظره!

ارسال نظرات