۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۸۳۵۴۲

فراخوان نوزدهمین دوره مهارتی فرهنگی جامعه‌الزهرا در تابستان ۱۴۰۰

فراخوان نوزدهمین دوره مهارتی فرهنگی جامعه‌الزهرا در تابستان ۱۴۰۰
نوزدهمین دوره مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در تابستان ۱۴۰۰ با ارائه ۵۷ رشته کاربردی و جذاب برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم نیره قاسمی‌زادیان رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در گفتگویی، گفت: روزهای بلند تابستان و آغاز اوقات فراغت، بهترین فرصت، برای گام برداشتن در مسیر مهارت آموزی است.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: با توجه به رسالت این اداره، نوزدهمین دوره مهارتی فرهنگی در ۵۷ رشته جذاب و کاربردی برگزار خواهد شد.

قاسمی زادیان اظهار داشت: مفتخریم تمامی کارگاه‌ها بر پایه خلاقیت، مهارت‌آموزی و توجه به استعدادهای فردی عموم بانوان برنامه‌ریزی شده و در تابستان میزبان گروه کودک و نوجوان نیز هستیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت محدود، اولویت با فراگیرانی است که زودتر ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: ثبت‌نام از طریق لینک اختصاصی در کانال اداره آموزش‌های مهارتی از دوم تیر آغاز و تا ۱۵تیر خواهد بود.

قاسمی زادیان تصریح کرد: جهت شرکت در دوره‌ها، عضویت در کانال اداره به آدرس https://eitaa.com/edare_amf_jz در پیام رسان ایتا الزامی است.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان در صورت نیاز به مشاوره، سوال خود را به شناسه کاربری اداره مهارتی فرهنگی به نشانی amozeshhaymaharati@ در فضای پیام رسان ایتا، ارسال کنند.

ارسال نظرات