۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۸۳۷۰۳
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

اساس و پایه انقلاب اسلامی تبلیغات حول محور دین است

اساس و پایه انقلاب اسلامی تبلیغات حول محور دین است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: امام راحل با همان دوراندیشی و درایت منحصر بفردی که داشتند به خوبی می دانستند که اساس و پایه انقلاب اسلامی تبلیغات حول محور دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با مدیرکل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت ها در اسلام، تبلیغ و اطلاع رسانی دقیق برای افزایش بصیرت و ایمان مسلمین است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز این وظیفه خطیر بر عهده بسیاری از نهادها و سازمان های فرهنگی است که در این میان نقش تبلیغات اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذارتر می باشد.

آیت الله علما گفت: بنابراین امام راحل با همان دوراندیشی و درایت منحصربفردی که داشتند دستور تشکیل سازمان تبلیغات  اسلامی را صادر فرمودند، زیرا ایشان به خوبی می دانستند که اساس و پایه انقلاب اسلامی تبلیغات حول محور دین است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خداوند رحمان و رحیم برای هدایت بشریت و نشان دادن راه صحیح از بیراهه همواره ما را بدون هادی قرار نداده است و این یکی از عنایات خداوند بزرگ به بشریت است که باید همه قدردان آن باشیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: برای انجام کارهای فرهنگی، تبلیغی و... باید با روحیه جهادی وارد میدان شویم و اجازه ندهیم که در این حوزه کاری روی زمین بماند، همه در قبال تبلیغ و نشر دین مبین اسلام وظیفه بسیار مهمی بر عهده داریم و باید گفت که تبلیغ دین برای هر مسلمانی به عنوان واجب عینی شناخته می شود.

آیت الله علما اظهار داشت: از سوی دیگر مقام معظم رهبری توجه و تاکیدات بسیاری بر انجام کارهای فرهنگی در کشور دارند زیرا معظم له به خوبی به اهمیت استراتژیک کار فرهنگی در ایجاد یک جامعه سالم و استاندارد اعتقاد دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه انجام کار فرهنگی وجه اشتراک کتاب های آسمانی است، خاطرنشان کرد: بنابراین باید با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی که در اختیار داریم نسبت به انجام و تسری در کارهای فرهنگی اقدامات خود را بیشتر و تخصصی تر نماییم./1400/

ارسال نظرات