۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۸۳۵۴۰
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

جناح‌های سیاسی کشور با تعامل زمینه تشکیل یک کابینه انقلابی را مهیا کنند

جناح‌های سیاسی کشور با تعامل زمینه تشکیل یک کابینه انقلابی را مهیا کنند
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: جناح های سیاسی مختلف کشور با تعامل و همگرایی زمینه تشکیل یک کابینه خوب، کاربلد و انقلابی را برای دولت سیزدهم مهیا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان و کُنشگران سیاسی و فرهنگی استان کرمانشاه اظهار داشت: برگزاری انتخابات پرشکوه یکی از مشخصه های بارز همه پرسی ها در کشور است و از این رو دشمن همواره از این موضوع کینه به دل دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش بی سابقه دشمنان برای کم رنگ کردن انتخابات 1400 گفت: همه ملت ایران دیدند که دشمنان امسال با تمام توانی که داشتند بر آن بودند که مردم را از صندوق های رای دور کنند و این قباحت و کینه ورزی دشمنان در چند روز به انتخابات به نهایت خود رسیده بود.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بعد از کش و قوس های فراوان آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی از سوی ملت انتخاب گردید که این امر وظایف وی را در برابر مردم ایران چند برابر کرده است، بنابراین از جناح های سیاسی مختلف کشور درخواست داریم که با تعامل و همگرایی زمینه تشکیل یک کابینه خوب، کاربلد و انقلابی را برای دولت سیزدهم مهیا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی افزود: انتخابات و رقابت ها بین جناح های سیاسی به پایان رسیده است و اکنون باید به جای کشمکش و خبرسازی علیه همدیگر به فکر اقتدار این نظام باشیم زیرا زمانی که ما درگیر نزاع های سیاسی در کشور هستیم، احتمال بهره برداری دشمن از این وضعیت دور از انتظار نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوع دیگری که انتظار داریم دولت سیزدهم و رئیس جمهور منتخب بدان توجه کافی داشته باشد، مباحث فرهنگی است، در سال های اخیر برخی از خلاهای فرهنگی در کشور باعث شده که زمینه نفوذ خُرده فرهنگ ها و حتی عوامل ضدفرهنگی در کشور بیشتر شود که در این راستا نیازمند یک انقلاب فرهنگی بزرگ برای اصلاح این وضعیت هستیم.

وی افزود: ایجاد خلأ فرهنگی در کشوری که از پیشینه فرهنگی و تاریخی بسیار کهنی برخوردار است بسیار ناگوار و نگران کننده می باشد، باید با استفاده از داشته های خود اجازه ندهیم که فرهنگ منحط غربی بر فکر و باور جوانان ما تسلط پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی تاکید کرد: بنابراین نباید تمام نگاه و توجه دولت به حل معضلات اقتصادی معطوف شود، بلکه باید فرهنگ سازی را نیز جزو یکی از اولویت های خود قرار دهد، زیرا بسیاری از کُنش ها و رفتارها در جامعه نشأت گرفته از فرهنگ است./1400/

ارسال نظرات