۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۸۳۳۵۷

نشست خبری بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در کرمانشاه برگزار شد

نشست خبری بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در کرمانشاه برگزار شد
کرمانشاه ـ عباس سروری گفت: آخرین نمونه از جنایت آمریکایی‌ها را می‌توان ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد که این کار آنها نمونه بارز و عینی تروریستی دولتی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امروز مردم دنیا باید از واقعیت‌های موجود درباره جنایت‌های آمریکایی‌ها در سراسر جهان مطلع شوند تا در دام این کشور مستکبر و زورگو نیفتند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آمریکا با وجود تاریخ سیاه و خونباری که دارد، در پوشش حقوق بشر به دنبال سرپوش نهادن به جنایت‌های خود در سطح جهان است و به عینه شاهد این فریبکاری آمریکایی‌ها هستیم.

سروری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید اذعان کرد که در معرفی سیمای دروغین و فریبنده آمریکا به جوانان کم‌کاری‌هایی شده است و همین امر باعث شده که برخی از جوانان فریب چهره فریبنده این دولت جنایتکار را بخورند که این امری خطرناک است.

این مقام فرهنگی عنوان کرد: تاریخ در دهه‌های اخیر به عینه نشان داده است که هر زمان آمریکایی‌ها به هر بهانه‌ای به ویژه حقوق بشر کشوری را اشغال کرده‌اند به دنبال خود بدبختی، فقر و نابودی آورده‌اند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر شعار فریبنده «حقوق بشر» به دستاویزی برای آمریکایی‌ها و دیگر دول زورگو به منظور غارت و چپاول ثروت‌های دیگر کشورهای دنیا تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هر روز یک جنایت در دنیا رقم می‌زند، بیان کرد: آخرین نمونه از جنایت آمریکایی‌ها را می‌توان ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد که این کار آنها نمونه بارز و عینی تروریستی دولتی بود.

سروری در ادامه تاکید کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 17 هزار نفر در ایران در جریان عملیات‌های تروریستی به شهادت رسیده‌اند که در تمامی این اعمال ضدانسانی آمریکا حضور مستقیم و غیرمستقیم داشته است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان سخنان خود به برنامه های هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در این استان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: در این هفته ویژه برنامه‌های بسیاری همانند برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور در فضای مجازی، برگزاری میزگردهای سیاسی با حضور فعالان سیاسی در شبکه استانی زاگرس و... برگزار خواهد شد./1400/

ارسال نظرات