۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۸۳۲۳۲
امام جمعه ثلاث باباجانی:

آیت الله رئیسی با روحیه انقلابی می تواند بر مشکلات کشور پیروز شود

آیت الله رئیسی با روحیه انقلابی می تواند بر مشکلات کشور پیروز شود
کرمانشاه - ماموستا شیخی گفت: با اقتدار و روحیه انقلابی که همگان از آیت الله رئیسی سراغ داریم، وی می تواند با کمک وزرای انقلابی و جوان خود بر مشکلات کنونی کشور پیروز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی امروز در دیدار با جمعی ائمه جمعه اهل سنت منطقه اورامانات استان کرمانشاه، گفت: ائمه جمعه جدای از نقش و جایگاه دینی خود، همواره به عنوان معتمد جامعه اسلامی شناخته می شوند و این موضوع در بین مردم اهل سنت بسیار پررنگ تر است.

امام جمعه ثلاث باباجانی اظهار داشت: ائمه جمعه با عملکرد خود نشان داده اند که به عنوان نقطه اتکای نسل های مختلف جامعه شناخته می شوند و امیدواریم نقشی که شما ایفا می کنید نه تنها کمرنگ نشود، بلکه روز به روز شاهد تاثیرگذاری این جایگاه به نسل های جوان و نوجوان جامعه شود.

ماموستا شیخی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: خوشبختانه با وجود ایجاد یک فضای مسموم توسط دشمنان و رسانه‌های آنان، ملت ایران انتخابی هوشمندانه داشتند و از بین نامزدهای انتخاباتی بهترین و اصلح ترین فرد را برای پست ریاست جمهوری انتخاب کردند.

این عالم اهل سنت گفت: آیت الله رئیسی با سابقه درخشانی که در سیستم قضایی داشته اند بی شک بهتر می تواند مفاسد اقتصادی و... در جامعه را شناسایی و نسبت به برخورد قاطعانه با آنها اقدام نماید.

امام جمعه ثلاث باباجانی در ادامه تصریح کرد: در انتخابات امسال مردم اهل سنت همگی یکصدا به سمت آیت الله رئیسی برای تصدی پست ریاست جمهوری گرایش پیدا کردند که این نشان می دهد که عملکرد ایشان در بین مردم اهل سنت مردم قابل قبول و موردتایید است.

این عالم اهل سنت بیان داشت: بی شک با اقتدار و روحیه انقلابی که همگان از آیت الله رئیسی سراغ داریم، وی می تواند با کمک وزرا انقلابی و جوان خود بر مشکلات کنونی کشور پیروز شوند.

ماموستا شیخی در پایان سخنان خود اظهار کرد: مسئله دیگری که لازم است بیان شود، این است که اکنون انتخابات و رقابت های تبلیغاتی بین نامزدهای انتخاباتی به پایان رسیده است و حال زمان تعامل و همگرایی برای از بین بردن معضلات در جامعه است و باید نگاه سیاسی برخی از احزاب و گروه های سیاسی دچار تحول شود، زیرا یکی از مهمترین ارکان خروج از وضعیت نابسامان کنونی تجمیع آرا و نظرات مختلف در مسیر اصلاح امور است./1400/

ارسال نظرات