۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۸۳۱۰۱
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

مردم اهل‌سنت برای اعتلای ایران اسلامی در کنار دولت سیزدهم خواهند بود

مردم اهل‌سنت برای اعتلای ایران اسلامی در کنار دولت سیزدهم خواهند بود
کرمانشاه - ماموستا مرادی گفت: تمام ملت ایران به ویژه مردم اهل سنت برای رسیدن ایران اسلامی به جایگاه واقعی خود در کنار دولت سیزدهم قرار خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمان مرادی امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت این استان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور اظهار داشت: با وجود این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان برای کمرنگ کردن عرصه انتخابات، ملت ایران دوباره با هوشمندی و بصیرت سیاسی و دینی خود راه را بر دشمنان و توطئه گران بستند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دشمنان با پررنگ کردن مشکلات کشور به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی به دنبال ایجاد فضای ناامیدی، تشویش و... در کشور به ویژه در استان های مرزی بودند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

این عالم اهل سنت بیان داشت: ولی با وجود این همه هزینه مالی و انسانی رسانه های معاند و ضدانقلاب، بازهم شاهد شکوه انتخابات در کشور بودیم و خوشبختانه یکی از اصلح ترین گزینه های انتخاباتی توانست سکان دولت آینده را در کشور به دست بگیرد.

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه حضور آیت الله رئیسی در سمت ریاست جمهوری می تواند بسیاری از معادلات داخلی و خارجی را برهم بزند، گفت: با توجه به کارنامه کاری آیت الله رئیسی در دستگاه قضا و تحول گرایی ایشان، نسبت به آینده کشور و استان کرمانشاه بسیار امیدواریم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: مساله دیگری که در انتخابات امسال بسیار مورد توجه قرار گرفت، حضور و مشارکت اهل سنت در این همه پرسی بود که این نشان می دهد که مردم اهل سنت در کشور به ویژه در کرمانشاه بعد از گذشت بیش از 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان مرزدارانی غیور و وطن پرست هستند.

این عالم اهل سنت گفت: بنابراین بی شک با توجه به روحیه ای که از آیت الله رئیسی سراغ داریم، ایشان در بحث رفع مشکلات پیش روی مردم اهل سنت می توانند کارهای بسیار بزرگ و تاریخی انجام دهند و بی شک انجام هرگونه کار برای مردم صدیق و نجیب اهل سنت می تواند برای کشور فرصت آفرینی کند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام ملت ایران به ویژه مردم اهل سنت برای رسیدن ایران اسلامی به جایگاه واقعی خود در کنار دولت سیزدهم قرار خواهند داشت و امیدواریم که حضور آیت الله رئیسی باعث ریشه کن شدن بسیاری از مفاسد اقتصادی و... در کشور شود./1400/

ارسال نظرات