۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۸۳۰۴۳
در بیانیه‌ای مشترک از سوی امام جمعه و استاندار کرمانشاه:

ملت قدرشناس ایران برای سربلندی نظام مقدس اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند

ملت قدرشناس ایران برای سربلندی نظام مقدس اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند
کرمانشاه - در بیانیه‌ای مشترک آمده است: تحقق مشارکت پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نشان داد ملت قدرشناس ایران برای سربلندی نظام مقدس اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در بیانیه‌ای مشترک از سوی آیت‌الله مصطفی علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و نیز هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه از حضور حماسی مردم این خطه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر به عمل آمد.

در متن این بیانیه آمده است:

مردم با ایمان، انقلابی، بصیر و فهیم استان کرمانشاه با حضور پرشور، حماسی و گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد ماه برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت کردند و در انتخاباتی که تجلی مردم سالاری دینی و مظهر خواست و اراده‌ی مردم برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود و یکی از دستاوردهای سترگ نظام جمهوری اسلامی است، آگاهانه وارد میدان شدند و نقش آفرینی دشمن شکن داشتند.

تحقق مشارکت پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایط بیماری کرونا، مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه سلطه نشان داد مردم قدرشناس و زمان شناس ایران اسلامی و استان کرمانشاه برای اقتدار، عظمت، سربلندی و ابهت نظام مقدس اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند و با وحدت، انسجام، غیرت دینی، ملی و انقلابی حماسه‌ای دیگر خلق کردند و در انتخابات به عنوان یک جشن ملی شرکت کردند.

در آستانه میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) امام مهربانی‌ها این پیروزی بزرگ را به ملت شریف و عزتمند ایران اسلامی تبریک عرض نموده و تلاش‌های صادقانه، خالصانه و دلسوزانه همه عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی و دست‌اندرکاران انتخابات که زمینه برگزاری انتخاباتی شکوهمند و امن و ایمن را فراهم نمودند تشکر کرده و از مردم مؤمن و انقلابی استان که در سایه لطف خداوند سبحان جلوه دیگری از وحدت، انسجام ملی و وفاق را به نمایش گذاشتند قدردانی می‌نمائیم.

این اقتدار، اراده مصمم و حضور آگاهانه در انتخابات پاسخ محکمی به استکبار جهانی بود و در حماسه‌ای عظیم مردم شریف استان دوباره با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و به پاسداشت جانفشانی‌های شهدا انسجام و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند./1400/

ارسال نظرات