۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۸۲۹۰۰
امام جمعه کرمانشاه:

بهترین راهنما برای انتخاب اصلح نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری است

بهترین راهنما برای انتخاب اصلح نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: کسانی که به دنبال نامزد اصلح هستند می توانند با مراجعه به نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری گزینه اصلح را برای آینده کشور انتخاب نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود در بحث انتخابات همواره دو نکته مهم یعنی مشارکت مردم و معیارهای یک نامزد اصلح را یادآوری می فرمایند که این می تواند برای همه این الگو برای انتخابمان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: کسانی که به دنبال نامزد و کاندیدای اصلح هستند می توانند با مراجعه به آرا و نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری گزینه اصلح را برای آینده کشور انتخاب نمایند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: همه مردم به عینه در این چند ماه دیدند که شبکه های معاند و ماهواره ای تلاش شبانه روزی برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات داشتند ولی مشارکت تاریخی امروز ملت ایران در همه پرسی تمام توطئه های دشمنان این نظام و انقلاب را خنثی کرد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: امام خمینی (ره) کلام بسیار پرمحتوایی درباره دشمنان این انقلاب دارند، ایشان در این باره می فرمایند «هرگاه دشمن بر ضد کارهای ما صحبت کرد به معنای درستی عمل و رفتار ما است».

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ایران اسلامی از ثروت های خدادادی بسیاری برخوردار است و با این وجود شاهد مشکلات بسیاری همانند بیکاری، تورم و... در جامعه هستیم که امیدواریم رییس جمهور آینده در راه حل این معضلات هدفمند و با روحیه جهادی وارد میدان شود، زیرا استکبار همواره به دنبال این است که این مشکلات را در کشورمان در نزد افکار عمومی پررنگ نشان دهد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود به دهه کرامت اشاره کرد و افزود: همواره دهه کرامت برای همه ملت ایران و شیعیان منشا خیر و برکت بوده است و ما به خود می بالیم که در سایه امام رضا (ع) زندگی می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود تاکید کرد: باید زندگی و سیره ائمه اطهار علیهم السلام برای همه ما الگو باشد، زیرا زندگی و منش این عزیزان روشنگر راه و مسیر همه انسانها است./1400/

ارسال نظرات