۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۸۲۷۴۴
مدیر مدرسه علمیه کنگاور:

اصلاح شرایط نابسامان کنونی در گرو حضور حداکثری در انتخابات است

اصلاح شرایط نابسامان کنونی در گرو حضور حداکثری در انتخابات است
کرمانشاه - حجت الاسلام ملکی گفت: کسانی که به حق از وضعیت کنونی نگران و ناراحت هستند باید برای اصلاح این وضعیت در انتخابات حضورشان را پر رنگ تر از گذشته کنند.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به روز سرنوشت ساز 28 خرداد و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: دولتی که ان شاء الله در آینده توسط مردم انتخاب می شود، دولتی انقلابی خواهد بود که مسایل معشیتی و اقتصادی کنونی در جامعه را از بین خواهد برد.

مدیر مدرسه علمیه کنگاور گفت: همچنین امیدواریم که با روی کار آمدن رییس جمهور و دولتی انقلابی شعار «جهش تولید» که از منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری است، جامعه عمل پوشانده شود، زیرا تمام زیرساخت ها برای توسعه و جهش اقتصادی و تولیدی در کشور مهیا است.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: یکی دیگر از مسایل بسیار مهم در بحث دولت آینده، مطرح شدن گفتمان انقلابی برای نسل های جوان و نوجوان است، گفتمانی که برای بقا و اقتدار هرچه بیشتر این نظام از ضروریات است، بنابراین عملی شدن این مهم در گروه انتخاب یک گزینه و نامزد اصلح با روحیات انقلابی توسط مردم است.

حجت الاسلام ملکی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: هیچ انسان منصفی نمی تواند وجود مشکلات اقتصادی در کشور را انکار کند، ولی باید گفت که در عمل حساب انقلاب از مشکلات اقتصادی و  معیشتی کاملا جداست و نباید به اشتباه و خدایی ناکرده با توجه به تبلیغات مسموم دشمنان این مشکلات را به نظام و انقلاب الصاق کنیم.

مدیر مدرسه علمیه کنگاور با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال بهره برداری حداکثری از حاشیه های انتخاباتی هستند، گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در مقابل ملت و انقلاب ما قرار گرفته اند و این روزها شاهد شدیدترین جبهه گیری و فتنه انگیزی آنان علیه این کشور هستیم، بنابراین بهترین و محکم ترین پاسخ به این دسیسه  های شیطانی حضور پرشکوه ملت در انتخابات است.

حجت الاسلام ملکی افزود: در سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی ایشان راه حل برون رفت از مشکلات کنونی کشور را انتخاب درست فرمودند نه قهر و تحریم انتخابات که کلام معظم له بسیار منطقی و اصولی است، بنابراین کسانی که به حق از وضعیت کنونی نگران و ناراحت هستند باید برای اصلاح این وضعیت در انتخابات حضورشان را پر رنگ تر از گذشته کنند.

مدیر مدرسه علمیه کنگاور گفت: امام راحل توجه بسیاری به مساله و موضوع انتخابات داشتند تا جایی که ایشان می فرمایند: «عدم حضور در انتخابات در برخی مقاطع چه بسا گناهی در رأس گناهان کبیره باشد».

حجت الاسلام ملکی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: وعده همه ملت ایران فردا در پای صندوق های رای، فردایی که بی شک تضمین اقتدار و صلابت این نظام اسلامی و مردمی خواهد بود./1400/

ارسال نظرات