۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۸۲۹۹۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

آیت الله رئیسی در راه رفع مشکلات ملت نجیب ایران قدم بردارد

آیت الله رئیسی در راه رفع مشکلات ملت نجیب ایران قدم بردارد
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: آیت الله رئیسی با همان روحیه انقلابی و جهادی که همه از آن خبر داریم در راه رفع مشکلات این ملت نجیب قدم بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن تبریک حماسه آفرینی ملت ایران در 28 خردادماه، اظهار داشت: ملت ایران روز گذشته با حماسه آفرینی دوباره خود تمامی توطئه ها و دسیسه های بدخواهان و دشمنان خارجی و داخلی را خنثی کردند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: هم وطنان به خوبی اطلاع دارند که تمام دستگاه های خبری و رسانه ای استکبار جهانی در تلاش بود که این انتخابات را به حاشیه ببرد و به نوعی مردم را با صندوق های رای بیگانه نماید، که بصیرت و هوشیاری ملت ایران اجازه رسیدن دشمن به این نیات شیطانی را نداد.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی بیان کرد: ملت ایران با وجود اینکه در 8 سال اخیر بسیاری از مشکلات و نابسامانی های اقتصادی و معیشتی را تجربه کردند، ولی دیروز نشان دادند که اولویت آنها حفظ نظام، پشتیبانی از ساحت ولایت مطلقه فقه و انتخاب فردی اصلح برای آینده این کشور است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه منتخب مردم، وظیفه ای بسیار سنگین در پاسخ به وفاداری ملت ایران بر عهده دارد، گفت: ملت ایران تعهد و ولایتمداری خود را دیروز رسما و علنا به دنیا نشان داد، امروز منتخب ملت ایران؛ آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی نیز باید با همان روحیه انقلابی و جهادی که همه از آن خبر داریم در راه رفع مشکلات این ملت نجیب قدم بردارد که خدمت به مردم ایران یک عبادت بزرگ است.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: از منتخب ملت ایران که با آرای بسیار خوب و غرورآفرین نسبت به دیگر رقبا انتخاب شده اند درخواست داریم که به معضلات کشور به ویژه استانهایی همانند کرمانشاه توجه وافری داشته باشند تا این استان از بن بست و مشکلات کنونی چه در بُعد اقتصادی و چه اجتماعی و... خارج شود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: مردم کرمانشاه سزاوار خدمت از سوی مدیران و دولتمردان هستند، این مردمان سالیان سال است که به عنوان مرزدارانی غیور همواره در برابر توطئه های نظامی، فرهنگی و اعتقادی دشمنان قرار گرفته اند و البته این امر را وظیفه ملی و دینی خود می دانند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: همه ملت ایران به ویژه شهروندان کرمانشاه با انتخاب آیت الله رئیسی امیدی دوباره در دلشان زنده شد و انتظار دارند که با این انتخاب اصلح، کرمانشاه و کرمانشاهی را به جایگاهی که شایسته آن است دوباره برساند./1400/

ارسال نظرات