۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۸۳۰۷۲
مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب:

سران قوه رییس جمهور منتخب ملت را برای پیشبرد اهداف حمایت کنند

سران قوه رییس جمهور منتخب ملت را برای پیشبرد اهداف حمایت کنند
کرمانشاه - حجت الاسلام کرمی‌نیا گفت: از سران قوه انتظار می رود که رییس جمهور منتخب این ملت را برای پیشبرد اهداف ملی و انقلابی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا امروز در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و اعضای جبهه انقلابی شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تبریک حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات 28 خردادماه اظهار داشت: ملت ایران به مانند گذشته دوباره حماسه آفرین شدند و به دشمنان این آب و خاک نشان دادند که همچنان پای آرمان های این انقلاب و نظام ایستاده اند.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب گفت: یکی از مسایلی که در انتخابات اخیر نباید به آسانی از کنار آن گذشت، این بود که جامعه و ملت در این 8 سال تحت سخت ترین شرایط قرار داشت و این امر برای دشمنان به یک زیرساخت برای گسترده تر کردن برنامه های تبلیغی تبدیل شده بود و حساب ویژه ای در این باره باز کرده بودند که علیرغم تمام پیش بینی های آنان ملت ایران با حضوری پرمشارکت، شکستی تاریخی بدانها دادند که باید برایشان یک عبرت شود.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: امیدواریم که منتخب ملت ایران؛ آیت الله رییسی بتواند با روحیه جهادی و انقلابی که از وی سراغ داریم جواب این همه بصیرت و هوشیاری مردم را با عملکرد خوب خود نشان دهد.

حجت الاسلام کرمی نیا در ادامه سخنان خود گفت: ملت ایران، ملتی نجیب و با اصالت هستند و هر خدمتی به این مردم همان عبادتی است که خداوند متعال بدان تاکید دارد، بنابراین از سران قوه انتظار می رود که رییس جمهور منتخب این ملت را برای پیشبرد اهداف ملی و انقلابی حمایت کنند.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب اظهار داشت: موضوع دیگری که قابل توجه می باشد، استفاده از نیروهای انقلابی، جوان و متعهد در پست های کلیدی کشور است. انتظار همه ما این است که این نیروها در ساختار دولت آینده حضور داشته باشند تا شاهد توسعه، پیشرفت و از همه مهمتر، کمرنگ شدن تاثیر تحریم ها بر این ملت و کشور باشیم.

حجت الاسلام کرمی نیا خاطرنشان کرد: امیدواریم که این انتخاب هوشمندانه و انقلابی ملت ایران برای استان های کم برخورداری همانند کرمانشاه به ویژه شهرستان اسلام آبادغرب منشا خیر و برکت و کاهش بیکاری باشد، تا ان شاء الله شاهد از بین رفتن پدیده شوم مهاجرت نخبگان از دیار خود به سمت پایتخت و دیگر شهرهای صنعتی کشور باشیم./1400/

ارسال نظرات