۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۸۳۴۹۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

حضور ۲۳۲۶ نخبه قرآنی در مرحله شهرستانی در مسابقات قرآن کریم

حضور ۲۳۲۶ نخبه قرآنی در مرحله شهرستانی در مسابقات قرآن کریم
کرمانشاه - حجت الاسلام صالحی گفت: ۲۳۲۶ نخبه قرآنی در مرحله شهرستانی در مسابقات قرآن کریم که در کرمانشاه برگزار می‌شود با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خصوص چهل و چهارمین دوره مسابقات شهرستان قرآن برگزار شد، بیان داشت: بیست و چهارم تیرماه در استان کرمانشاه شاهد برگزاری مسابقات شهرستانی قرآن خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این دوره از مسابقات قران کریم از پنجشنبه 24 تیرماه تا 5 مردادماه با حضور فعالان و نخبگان قرآنی برگزار می گردد.

حجت الاسلام صالحی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: سعی ما این بوده است که داوران این دوره از مسابقات قرآنی را میان کسانی انتخاب کنیم که دارای مدرک ساماندهی و ارتقای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: طبق منطقه بندی که برای این مسابقات صورت گرفته است، استانهای کشور به 10 منطقه تقسیم شده اند که در این میان هر استان سرگروه و معین استانهای دیگر خواهند بود که در این راستا کرمانشاه معین استان های همدان، ایلام و کردستان می باشد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: در این دوره از مسابقات قرآنی که به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود، 2326 نخبه قرآنی در مرحله شهرستانی برای ورود به مسابقات استانی که در کرمانشاه برگزار می شود با هم رقابت خواهند کرد.

حجت الاسلام صالحی در پایان صحبت های خود تصریح کرد: بعد از پایان مسابقات شهرستانی قرآن کریم، مرحله استانی این مسابقات از 31 مردادماه تا 5 شهریورماه سالجاری در کرمانشاه برگزار می گردد./1400/

ارسال نظرات