۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۶۸۳۴۵۰
مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب:

دشمن هجمه رسانه‌ای خود علیه دولت آیت الله رئیسی را افزایش می دهد

دشمن هجمه رسانه‌ای خود علیه دولت آیت الله رئیسی را افزایش می دهد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کرمی نیا گفت: اکنون که آیت الله رئیسی با آرای بالای ملت ایران انتخاب شده است، دشمن هجمه های خود علیه دولت وی را به طور چشمگیر افزایش خواهد داد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: رویکرد انقلابی دولت آینده نقش بسیار مهمی در معادلات منطقه ای و بین المللی دارد.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه تجربه دنیای سیاست نشان داده است که تعظیم برابر ابرقدرتها زمینه استعمار را بیش از پیش فراهم می کند، گفت: در طول دهه های اخیر دشمنان و مستکبرین نشان داده اند که منتظر لغزش از سوی طرف مقابل هستند و یا اینکه هرگونه رفتاری که به نوعی نشان دهنده موضع ضعف باشد، برای آنان می تواند بسیار سودمند باشد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به انتخاب با بصیرت ملت ایران و زنده شدن دوباره امیدها در کشور، افزود: خوشبختانه با توجه به ایجاد فضای مسمومی که رسانه های خارجی و حتی برخی از رسانه های داخلی در بحث انتخابات به وجود آوردند، این بصیرت ملت ایران بود که بر تمامی این هجمه ها تبلیغاتی مستولی شد و انتخاب آیت الله رئیسی عملا نشان داد که عزم ملت انقلابی ایران ناگسستنی است.

حجت الاسلام کرمی نیا در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با این وجود که بیش از یک هفته از انتخابات 1400 می گذرد نباید از دشمنان و جنگ رسانه ای و غوغاسالاری آنان غافل شویم، زیرا از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن این مهم را به ما گوشزد کرده است که هرگز دشمنی خود با این ملت و نظام را حتی برای یک روز به تاخیر نخواهد انداخت.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دولت انقلابی روی کار آمده می‌تواند زمینه برون رفت از مشکلات کنونی کشور را فراهم کند، عنوان داشت: ملت ایران با هزاران امید پای صندوق های رای رفتند و گزینه اصلح خود را انتخاب نمودند، بنابراین انتظار دارند از وضعیت نامساعد اقتصادی کنونی رهایی یابند و همه ما امیدواریم که دولت انقلابی آیت الله رئیسی این خواسته بحق ملت فهیم ایران را محقق کند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: از سوی دیگر امید است که وزرای دولت سیزدهم را نیروهای متعد، انقلابی و جوان تشکیل شود که هم انرژی لازم را برای خدمت به مردم داشته باشند و هم اینکه با روحیه انقلابی خود مانع از سواستفاده و افزایش فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمنان قسم خورده این کشور شوند.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اینکه جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه آیت الله رئیسی در آینده بیشتر از پیش خواهد شد، خاطرنشان کرد: اکنون که آیت الله رئیسی با آرا قاطع و بالای ملت ایران انتخاب شده است، بی شک دشمن هجمه های خود علیه دولت وی را نه تنها کاهش نمی دهد بلکه به طور چشمگیر افزایش خواهد داد.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب در پایان سخنان خود گفت: با این حال با روحیه ای که از آیت الله رئیسی سراغ داریم وی هرگز تسلیم زورگویی‌های غربی‌ها و آمریکایی‌ها نخواهد شد و با اقتدار و صلابتی که در شخصیت وی می بینیم هر نوع گفتگو و مذاکره ای در دولت ایشان از موضع قدرت خواهد بود./1400/

ارسال نظرات