۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۸۳۷۹۵
امیرآبادی فراهانی:

مردم به روحیه انقلابی، میدانی و مردمی نیاز دارند

مردم به روحیه انقلابی، میدانی و مردمی نیاز دارند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه امور و قوا با هم هماهنگ شده است، خوشبختانه روحیه مردمی در روسأی قوا وجود دارد و این روحیه باید در مسئولان حفظ شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در همایش به سوی دولت انقلابی واقع در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی قم، ضمن تبریک به مناسبت پیروزی ملت عزیز ایران در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ اظهار داشت: بیماری کرونا و رسانه های معاند در میزان مشارکت مردم تاثیر گذار بودند، رسانه‌های دشمن خط تحریم را پیش گرفتند و عده‌ای در داخل خط آنها را ادامه دادند؛ از طرفی عملکرد بد و بی کفایتی دولت در این چند سال اخیر موجب کم شدن مشارکت مردم شد.

وی با اشاره به شکست دشمنان نظام ابراز داشت: متاسفانه صبح انتخابات به انواع مختلف کارشکنی هایی صورت گرفت حتی سرور را از دسترس خارج کردند که این مورد هم اثر منفی بر مشارکت گذاشت اما باز مشارکت ۵۰ درصدی مردم با این شرایط قابل قبول است و دشمنان ملت در داخل و خارج کشور شکست سنگینی خوردند.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به پیروزی جبهه انقلاب خاطرنشان کرد: با وجود برخی از رفتارهای عده‌ای از نامزدهای انتخاباتی، مردم آگاهانه برخورد کردند و جبهه انقلاب در نهایت پیروز شد و مراکز قدرت و ثروت شکست خوردند، پیروزی جبهه انقلاب پیروزی مردم بود.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی پس از پیروزی وظیفه سنگینی برعهده دارند و بهانه و توجیه هم نمی آورند، اظهار داشت: مردم دیگر از ما فعل نگذاشتند و نخواستند را نمی‌پذیرند و این فرصت، فرصت مغتنمی است که جبهه انقلاب ظرفیت خود را به نمایش بگذارد و با تمام توان در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب چهار شرط برای انتخاب مسئولین و وزراء در دولت مردم گذاشتند اذعان کرد: ایشان انقلابی بودن، روحیه مردمی داشتن، ضد فساد، مردمی و کارآمد بودن را از شرایط انتخاب مسئولین و وزرا برشمردند، این موارد از آرمان‌های انقلاب می‌باشد؛ متاسفانه تا به امروز یا چنین افرادی انتخاب نشده یا در بین راه از مسیر منحرف شدند.

وی با بیان اینکه فرد انقلابی اهل فساد نیست و اگر جایی فساد ببیند جلوی آن می ایستد، خاطرنشان کرد: متاسفانه مقام اول قوه مجریه با مردم بسیار بی صداقتی کرده است، اگر مشکلی وجود دارد از ما مسؤولان است، مردم ایران مردم خوب و انقلابی هستند، این مردم مسؤولی می خواهند که نه تنها اهل فساد نباشد بلکه هر کجا فسادی دید جلوی آن بایستد.

امیرآبادی فراهانی در ادامه افزود: عده‌ای استیضاح رئیس جمهور را از من درخواست داشتند در مجلس قبل عِده و عُده ای برای این کار نداشتیم و در این مجلس اگرچه استیضاح شدنی بود اما بنا بر مصلحت طرح استیضاح به نفع مصالح و منافع کشور نبود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه امور و قوا با هم هماهنگ شده است، خوشبختانه روحیه مردمی در روسأی قوا وجود دارد و این روحیه باید در مسئولان حفظ شود اگر مردم و قشر مستضعف را فراموش کردیم دیگر انقلابی نخواهیم بود.

امیرآبادی با بیان اینکه مردم به روحیه انقلابی، میدانی و مردمی نیاز دارند، ابراز داشت: مسؤولان هر کجا اشتباهی کردند باید عذرخواهی کنند، مردم هم کمک خواهند کرد، قطعاً با دروغگویی و توجیه کار و پیشرفت شکل نمی گیرد.

وی در پایان با اشاره به استفاده از ظرفیت جوانان نخبه خاطرنشان کرد: لیبرال ها تا به امروز اجازه عرض اندام به نیروهای انقلابی نمی دادند، امیدواریم در دولت آیت الله رئیسی به جوانان انقلابی و نخبه میدان داده و از ظرفیت‌های آنان استفاده شود تا مشکلات مردم را به حداقل برسانیم.

ارسال نظرات