۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۸۳۸۲۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کمک به بازسازی عتبات عالیات نوعی سرمایه‌گذاری معنوی است

کمک به بازسازی عتبات عالیات نوعی سرمایه‌گذاری معنوی است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات نوعی سرمایه‌گذاری معنوی است که انسان را به خدا نزدیک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در در مراسم شانزدهمین سالروز تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: لرستان مرکز تدین و انقلابی گری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تقوای مسلمان باید نشانه‌های آشکار داشته باشد، افزود: نمی‌شود کسی در گوشه خانه مشغول عبادت باشد و بر سجاده بنشیند و دعا بخواند ولی از تعظیم شعائر الهی غافل باشد تقوا  باید بروز و ظهور داشته باشد و خود را در اجتماع نشان بدهد.

وی یادآور شد: خداوند در قرآن می‌فرماید هرکس که در بزرگداشت نشانه‌های خداوند که سبب می‌شوند به درگاه الهی تقرب پیدا کنیم تلاش کند و در این مسیر گام بردارد، نشان‌دهنده پاکیزگی و تقوا است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه خداوند هر کجا  از اعمال صالح در قرآن ذکر می‌کند از نماز و زکات نیز نام می‌برد و در نهایت متقین را ذکر می‌کند، خاطرنشان کرد: انسان‌های متقین نشانه‌های الهی را آشکار می‌کنند.

فعالیت در ستاد بازسازی عتبات عالیات از مصادیق تعظیم شعائر الهی است

وی با بیان اینکه فعالیت در ستاد بازسازی عتبات عالیات از مصادیق تعظیم شعائر الهی است، عنوان داشت: کمک به بازسازی عتبات عالیات نوعی سرمایه‌گذاری معنوی و بهترین صدقه است و انسان را به خدا نزدیک می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: استان لرستان با توجه به پیشینه‌ای که در تدین و انقلابیگری دارند، با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات سیر صعودی داشته است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات