۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۸۳۸۲۷
با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در گرجستان؛

کتاب «دین و قرآن را بیاموزیم» به زبان آذری منتشر شد

کتاب «دین و قرآن را بیاموزیم» به زبان آذری منتشر شد
کتاب «دین و قرآن را بیاموزیم» تألیف حاج رامین ایگیدوف از سوی انتشارات روستاوی در 164 صفحه چاپ و منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، با همکاری و مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در گرجستان و اداره مسلمانان گرجستان، کتاب «دین و قرآن را بیاموزیم» تألیف حاج رامین ایگیدوف از سوی انتشارات روستاوی در 164 صفحه قطع رحلی در تیراژ 1300 نسخه چاپ و منتشر شد.

در این کتاب مبانی، مفاهیم و موضوعات اساسی دین مبیین اسلام و قرآن مانند : مفهوم شهادت، اصول و فروع دین، مباحث خداشناسی، معرفی حضرت پیامبراکرم(ص) و دوازده امام(ع)، روابط والدین با فرزندان، حقوق همسایگان نسبت به یکدیگر، احترام به معلم و استاد، وظایف و ویژگی‌های مسلمان واقعی، برخی احکام اعمال واجب و مستحب، اهمیت فراگیری قرآن کریم و آموزش اصول و قواعد کلی یادگیری قرآن کریم به صورت خلاصه به زبان آذری تشریح و تبیین شده است.

این مجموعه به منزله راهنمای عملی آموزش اصول اعتقادی و آموزه‌های دینی متناسب با سطح معرفتی مسلمانان گرجستان به ویژه نوجوانان وجوانان تدوین و تألیف شده که در مناسبت‌های مذهبی بین مسلمانان آذری زبان گرجستان توزیع خواهد شد.

همچنین برای بهره برداری عموم مسلمانان آذری زبان فایل pdf کتاب در وب سایت اداره مسلمانان گرجستان به صورت الکترونیکی بارگذاری و منتشر شده است./۹۸۸/

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

ارسال نظرات