۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۸۳۸۳۵
آیت الله عبدالهی:

رییس جدید قوه قضاییه سند تحول را با قوت بیشتری دنبال کند

رییس جدید قوه قضاییه سند تحول را با قوت بیشتری دنبال کند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از خدمات آیت الله رئیسی در قوه قضاییه، گفت: رییس جدید قوه قضاییه سند راهبردی تحول را با قوت بیشتری دنبال کند.

آیت الله محمود عبدالهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت­‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به تغییر و تحولات قوه قضاییه در زمان ریاست آیت الله رئیسی گفت: رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای اخیر خود تأکید کردند که قوه قضاییه در این چندین سال اخیر توجه ویژه ای به مأموریت اصلی خود داشته است.

آیت الله عبدالهی بیان کرد: ادای حقوق عامه، نظارت بر حسن اجرای قوانین و جلوگیری از تبعیض و گسترش عدالت از وظایف اصلی قوه قضاییه بود و در این چند سال اخیر گام های اساسی در این زمینه ها برداشته شده است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی کارنامه قابل قبولی در مبارزه با فساد، مفسدین دانه درشت و اخلاگران نظام اقتصادی کشور داشته، افزود: آیت الله رئیسی از تعطیلی کارخانجات جلوگیری کرده و برخی از کارخانجات را دوباره راه اندازی کرده و  ایشان با ابر بدهکاران بانکی برخورد قاطع انجام داده است.

آیت الله عبدالهی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای اخیر از ارتباط مستقیم رییس قوه قضاییه با مردم تقدیر کردند، گفت: در دوران ریاست آیت الله رئیسی قوه قضاییه، گروه ها و اقشار مختلف به راحتی می توانستند با رییس قوه قضاییه ارتباط بر قرار کنند و این مباشرت ها و ارتباطات مردمی از لوازم مدیریت و گسترش عدالت در جامعه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: شفاف سازی و مبارزه با فساد درون قوه قضاییه از دیگر نقاط قوت آیت الله رئیسی در زمان ریاست در قوه قضاییه بود.

آیت الله عبدالهی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر معطم انقلاب، گفت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای سالیان طولانی پست های مختلف قوه قضاییه را برعهده داشته و این امتیازی برای رییس جدید قوه قضاییه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: امیدواریم که رییس جدید قوه قضاییه بتواند سند راهبردی تحول قوه قضاییه را با قوت مضاعف و جدیت بیشتری دنبال کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
اولویت های اصلی و مهم رئیس جدید دستگاه قضا در گام حیاتی و ضروری دوم انقلاب برای نظام و کشور:
۱-پیگیری جدی پیشرفت سند تحول دستگاه قضا که از سوی مقام معظم رهبری اعلام گردیده است.
۲-پیگیری جدی در جهت صدور هرچه سریعتر حکم پروند های موجود در مجتمع ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی اللخصوص پرونده های مرتبط با بانک مرکزی و موسسات مالی تا تیرمفسدانی که با پول حرام زیادی که در دست دارند قصد دارند از تغییر و تحولات موجود در قوه قضاییه سو استفاده نموده و روند رسیدگی به پرونده ها را به خیال خام خود تغییر داده یا مسکوت نمایند به سنگ بخورد.
2
0