۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۸۳۸۶۷

ماجرای حمله منافقان کوردل به سخنران مسجد جامع همدان

ماجرای حمله منافقان کوردل به سخنران مسجد جامع همدان
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: در ماجرای شهید مقصودی، بنده در مسجد جامع شهر همدان سخنرانی می کردم، اما منافقان با چاقو به بنده حمله ور شدند و دست مرا مجروح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، یکی از اتفاقات دردناک و تفرقه انگیز میان امت اسلام را نفاق سیاسی دانست و گفت: سرپیچی از دستورات پیامبر اکرم(ص)، امیرالمومنین(ع)، ائمه اطهار(ع) و ولی فقیه همواره دستور منافقان در طول تاریخ بوده که سبب تفرقه میان امت اسلامی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر ابراز کرد: منافقان کوردل همواره دنبال تجزیه کشور بودند و آنها با پیروی از دستورات استکبار جهانی و صهیونیسم، اقدامات خرابکارانه و ترورهای بسیاری در کشور انجام دادند.

وی با بیان اینکه اهدای 17 هزار شهید ترور اثر جنایات منافقان علیه وحدت امت اسلامی است، افزود: منافقان کوردل با طمع سیاسی، دلبستگی به کسب موقعیت های اجتماعی، ریاست و مقام، به فتنه انگیزی در داخل کشور پرداختند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه اظهار کرد: همکاری منافقان با حزب بعث در لو دادن عملیات های جهبه غرب و جنوب و همچنین با انجام بمب گذاری های متختلف در نهادها و سازمان ها کشور، سبب ایجاد خسارت های بزرگی به ملت اسلامی ایران شد.

ماجرای حمله منافقان کوردل به سخنران مسجد جامع همدان

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان اینکه منافقان به امام جماعت انقلابی و جوانان انجمن اسلامی دانشجویان رحم نکردند، افزود: در ماجرای شهید مقصودی معاون آموزش و پرورش وقت استان همدان، بنده در مسجد جامع این شهر سخنرانی می کردم، در این حین منافقان با چاقو به بنده حمله ور شدند و دست مرا مجروح کردند و اگر دفاع تعدادی از انجمن دانش اموزان نبود منافقان مرا مثله می کردند.

وی با بیان اینکه امروز امت اسلام ماندگار و دارای اقتدار در منظقه است اما، اعضای منافقان کوردل در به در کشورهای بیگانه شده اند، افزود: سازمان دورغین مجاهدین خلق از بدخواهان ملت ایران هستند که خودشان به خود، رحم نکردند و انها از هویت اسلامی خود خارج شده اند.

عضومجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه اظهار کرد: باید دستگاه های داعیه دار دفاع از حقوق بشر پاسخ هشتاد میلیون جمعیت ایران را بدهند که امروز منافقان کوردل قاتل زن، کودگ، پیر و جوان کشور هستند و ملت ایران از خونخواهی 17 هزارشهید مظلوم ترور خود نخواهد گذشت.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
ننگ بر این وطن فروشان
1
0