۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۸۴۰۱۳
امام جمعه نورآباد:

بسیج در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی نقش آفرین است

بسیج در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی نقش آفرین است
لرستان - حجت الاسلام خانی با اشاره به نقش تربیتی بسیج در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت تربیتی بسیج برای ترویج اخلاق اسلامی بین نسل نو ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، ظهر امروز در جلسه تعلیم و تربیت بسیج که در دفتر امام جمعه شهرستان دلفان برگزار شد، به نقش مؤثر تربیتی شبکه تعلیم و تربیت بسیج در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی پرداخت و گفت: احیا و اشاعه اندیشه تابناک اسلام در همه ابعاد و ترویج اخلاق اسلامی در میان مردم به‌ ویژه نسل جوان به عنوان جامعه هدف در فضای تهاجم فرهنگی امروز یک نیاز جدی است و این مهم توسط حوزه تربیتی قابل تأمین است.

امام جمعه شهرستان دلفان بیان کرد: یک مربی و مبلغ دینی باید بتواند به لحاظ شرایط زمان فعلی خوب تشخیص دهد که هم اکنون روی چه مسائلی تمرکز کند و چه نوع فعالیت دینی و رسانه ای را با شیوه شناسی تربیتی انجام دهد تا دامنه آن، افکار عمومی جامعه را در برگیرد و مؤثر باشد.

وی به نقش بسیار مهم تربیتی در گروه‌های صالحین بسیج پرداخت و گفت: سر مربی حلقه های تربیتی باید مربیان شبکه تعلیم و تربیت بسیج را باید به گونه ای تغذیه روحی ومعنوی کنند که زیبایی های اخلاق را مجسم و این مهم در رفتار و عمل مربیان تجلی یبد.

حجت الاسلام خانی تصریح کرد: مربیان باید از کنش و واکنش های سر مربی خود الگو بگیرند  و برای جامعه پردازی به عنوان یک رسالت درراستای رسیدن به  تمدن نوین اسلامی گام بردارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات