۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۸۴۰۶۸
امام جمعه دلفان:

فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در برابر هجمه های سنگین دشمن بیمه می کند

فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در برابر هجمه های سنگین دشمن بیمه می کند
لرستان - حجت الاسلام یوسف خانی به اهمیت و ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: این مهم کشور را در برابر هجمه های سنگین دشمن بیمه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، ظهر امروز، در جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار که در دفتر امام جمعه دلفان برگزار شد، گفت: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ناب ایثار و شهادت است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه امروز است

امام جمعه دلفان با تأکید بر ضرورت بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت ها در راستای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: همه به ویژه  عناصر فرهنگی و تربیتی درزمینه تبیین و ترویج فرهنگ ایثارو شهادت باید نقش آفرینی کنند و به رسالت خطیر خود عمل نمایند.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز با بحران ارزش ها روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: این بحران به علت فاصله گرفتن مسؤولیت از ارزش های بشری، الهی و دینی مانند روح ایثار و شهادت طلبی در بخش عظیمی از دنیا به وجود امده است.

حجت الاسلام خانی بر ضرورت نهادینه سازی ارزش ها در جامعه تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه تربیت نسلی انقلابی و دینی و راه خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

وی ادامه داد: نباید از این مهم غافل شد که فرهنگ ایثار و شهادت راز بیمه شدن کشور در برابر هجمه های سنگین دشمن در طول دوران دفاع مقدس بوده و هست.

امام جمعه دلفان با بیان اینکه مسرولانی که در نظام ناب و الهی جمهوری اسلامی ایران شأنیت شهادت را ندارند، شأنیت مسؤولیت در این نظام را به یقین ندارد، گفت: مسؤولان در قبال خون شهدا مسؤول هستند، باید با خدمت به مردم، تلاش برای رفع مشکلات مردم، کمک به ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه سازی ارزش ها در جامعه گام بردارند./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات