۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۸۱۴۶۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تربیت نسلی انقلابی است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تربیت نسلی انقلابی است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: این مهم لازمه تربیت نسلی انقلابی و ترویج ارزش ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در آیین رونمایی از ۲۱ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس گفت: لرستان مرکز تدین و انقلابی گری است و این استان از سال های قبل انقلاب و در تداوم پیروزی انقلاب تاکنون در برقراری امنیت در مناطق مختلف حضوری پررنگ داشته اند.

وی گفت: کتاب ابزاری است که تمدن و فرهنگ غنی گذشتگان را به نسل کنونی و آیندگان منتقل می‌کند و باید از طریق این گنجینه ارزشمند به نسل های آینده انتقال یابد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: اختراعات و اکتشافات به سرعت در حال روی دادن است و زورگویان نوع آوری را در جهت اهداف پلید و منفی خودشان به کار می‌گیرند باید در این جهت مراقبت کنیم چراکه آنان در جهت تخریب اخلاق و حقوق بشر فعالیت می کنند و فضیلت ها را نشانه گرفته اند.

ترویج ارزش های دینی سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: باید اخلاق اسلامی، رشادت و ایثارگری ها را به نسل آینده منتقل کنیم چرا که این اقدام موجب می شود آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس از طریق نشر کتاب و تهیه فیلم موجب کاهش آسیب اجتماعی و روحیه ایثار و از خودگذشتگی موجب ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات