۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۸۴۰۷۴

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه لرستان

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه لرستان
لرستان - جذب طلبه مبلغ در مدارس آموزش و پرورش، جذب طلاب فعال فضای مجازی در مرکز رسانه و فضای مجازی و تولید ۴ نشریه علمی از مهم ترین عناوین خبری حوزه علمیه لرستان هستند.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان از بین خواهران و برادران طلبه جهت تبلیغ در مدارس آموزش و پرورش به صورت جهادی ثبت نام به عمل می آورد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان شرایط پذیرش را دارا بودن مدرک علمی سطح دو حوزه، حداکثر سن ۴۰ سال، آشنایی با تبلیغ دانش آموزی و داشتن روحیه کار فرهنگی و جهادی عنوان کرد.

وی به بیان مراحل نام نویسی طلاب پرداخت و اعنوان داشت: ارسال فرم مشخصات جهت احراز هویت و تعریف کد به معاونت تبلیغ استان، تشکیل پرونده در سماوات و شرکت در دوره آموزشی طرح تربیتی مدارس امین ضروری است.

عزیزی شرط مهم جذب طلبه جهت تبلیغ در مدارس امین را قبولی در مصاحبه عنوان کرد و گفت: طلاب جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم های ثبت نام به کانال جذب طرح امین لرستان به آدرس lorestan_amin@ در ایتا مراجعه نمایند.

ثبت‌نام فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی خواهران و برادران

حجت الاسلام محمد ولی پور بیان داشت: مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، جهت ساماندهی و صدور مجوز برای فعالیت در رسانه و فضای مجازی، از مدیران کانال، پیج، گروه یا صفحه‌ی فعال و اثرگذار در فضای مجازی ثبت نام می کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران لرستان افزود: تولیدکنندگان محتوای رسانه‌ای، اساتید رسانه و فضای مجازی، ارزیابان تولیدات رسانه و فضای مجازی و فعالان رصد و پایش‌ فضای مجازی، محققان و پژوهشگران صاحب آثار(کتاب، پایان‌نامه، مقاله، سرمقاله و … در موضوع فضای مجازی) می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی افزود: امتیازات ثبت‌نام و گرفتن مجوز از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه ویژه فعالان متخصص در رسانه و فضای مجازی را ارائه معرفی‌نامه به سازمان‌ها و نهادها، مکان همکاری به عنوان نماینده استانی و رایزنی با سازمان‌ها و نهادها در سطح کشور جهت واگذاری فعالیت‌های پروژه‌ای مرتبط به فعالان متخصص با پرداخت حق‌الزحمه مناسب عنوان کرد.

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: زمینه‌سازی عضویت فعالان، در تشکل‌ها، بهره‌مندی از محتواهای تولید شده و ظرفیت انتشار حوزه‌های علمیه و حمایت‌های مادی و معنوی مستمر و موردی از طرح‌ها و تولیدات رسانه‌ای و مجازی از دیگر مزایا است.

وی تصریح کرد: طلاب جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایتwww.hrasad.ir مراجعه کنند.

تولید چهار نشریه علمی- اطلاع رسانی توسط طلاب مدارس علمیه استان لرستان

گفتنی است، با پیگیری های به عمل آمده از طرف معاونت پژوهش استان لرستان و پشتیبانی های علمی معنوی مدیر حوزه علمیه استان و همکاری مدیران و رابطین پژوهشی مدارس رضوی الشتر، مهدیه الیگودرز، ولیعصر(عج) بروجرد و باقر العلوم(ع) کوهدشت چهار شماره نشریه علمی- اطلاع رسانی تولید شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات