۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۵۸۰۷۱
با حضور ۲۰ مبلغ دینی؛

آزمون جذب و گزینش روحانیان مستقر چهارمحال و بختیاری برگزار شد

آزمون جذب و گزینش روحانیان مستقر چهارمحال و بختیاری برگزار شد
آزمون جذب و گزینش روحانیان مستقر چهارمحال و بختیاری با حضور ۲۰ مبلغ دینی در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آزمون جذب و گزینش روحانیان مستقر چهارمحال و بختیاری، صبح امروز با حضور ۲۰ مبلغ دینی در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدعزیزالله میراحمدی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در حاشیه این آزمون، گفت: آزمون جذب و گزینش روحانیان مستقر با هدف گسترش ارائه خدمات فرهنگی و دینی به مردم و نیز ضرورت پوشش کامل تبلیغی نقاط روستایی محروم استان، برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی در حال برگزاری است، ابراز کرد: بخش کتبی آزمون شامل سؤالات قرآنی می‌شود و در بخش شفاهی روحانیان به سؤالات اعتقادی، احکام، فعالیت‌های گروهی و امور اجتماعی پاسخ خواهند داد.

حجت الاسلام میراحمدی با اشاره به اینکه در مجموع ۲۰ نفر از روحانیان بومی استان در این آزمون شرکت کرده اند، گفت: در صورتی که این مبلغان دینی بتوانند حد نصاب نمره را کسب کنند، به مناطق محروم استان جهت فعالیت دینی و تبلیغی اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰ روحانی مستقر و طرح هجرت در این استان در مناطق شهری و روستایی در حال خدمت هستند، ابراز کرد: به یقین هر روحانی مستقر یک سازمان تبلیغات اسلامی در بعد کوچک است و نقش بسزایی در تبیین و ابلاغ رسالت‌های سازمان در حوزه فعالیت خود ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت نقش روحانیان در زندگی فردی و اجتماعی افزود: معاشرت و ارتباط روحانی با مردم در ارتقای فرهنگ دینی، زندگی اجتماعی، ایجاد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی تأثیر شگرفی دارد./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
چهارمحال بختیاری با کم بود روحانی مواجه است و طبق گفته خبر 120 نفر مبلغ مستقر دارند،
لذا این سختگیری ها چه معنای داره
آیا واقعا لازمه؟
0
0