۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۸۴۱۹۴
کابینه تراز؛

آیت الله رئیسی با مدیران جهادی و کارآمد خرابکاری های روحانی را جبران کند

آیت الله رئیسی با مدیران جهادی و کارآمد خرابکاری های روحانی را جبران کند
نماینده مجلس با بیان اینکه آیت الله رئیسی مخروبه‌ای را از دولت روحانی به یادگار برده، گفت: هم افزایی سه قوه سبب حل بسیاری از مشکلات مردم خواهد شد.

حجت الاسلام محمد نقدعلی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ویژگی ها و شاخصه های اعضای کابینه دولت سیزدهم گفت: دولت آیت الله رئیسی مخروبه ای را از دولت روحانی به یادگار برده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دراین ایام، شاهد قطعی های گسترده برق در تمام مناطق کشور، مشکلات در صنعت دام و مشکلات زیر ساختی مخابرات هستیم و همچنین مردم در موضوعات اشتغال و مسکن با معضلات جدی مواجه هستند، زیرا که وجود چنین مشکلاتی به سب سوء مدیریت های دولتمردان کنونی است.

وی با اشاره به شاخصه های اعضای کابینه و مدیران دولت انقلابی اظهار کرد: امروز روزی نیست که مسؤولان به فکر رفاه و آسایش خود و شئونات زندگی شخصی باشند، بلکه امروز زمان فعالیت و تلاش های بی وقفه و جهادی فرا رسیده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افراد رفاه طلب و آسایش محور و کسانی که برای پر کردن ساعات اداری سرکار بیایند و تنها به فکر آسایش خود و خانواده باشند، به درد دولت جهادی و انقلابی نخواهند خورد.

حجت الاسلام نقدعلی ابراز داشت: باید افرادی که خود را وقف انجام وظیفه و فعالیت های جهادی، خدمت به خلق و اعتلای نظام اسلامی کرده باشند، مسؤولیت و مدیریت را در دولت سیزدهم برعهده بگیرند.

وی با بیان اینکه افرادی که روحیه فعالیت های جهادی را در مدیریت و مسؤولیت ندارند، در این عرصه اجرایی ورود پیدا نکنند، افزود: باید آیت الله رئیسی وزیران و مدیران با روحیه جهادی و خدمت گزاری به مردم، اهل مبارزه با فساد و همچنین کارشناس و خبره در مسؤولیتی که برعهده آنان گذاشته شده، انتخاب کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مجلس قانون ساخت یک میلیون مسکن در سال، اصلاح قانون امور مالیاتی و مالیات بر منازل خالی را تصویب کرده است، از این رو اگر بخواهیم این قوانین به معرض ظهور و اجرا برسند، نیازمند وزیران و مدیرانی کاربلد هستیم که با جدیت این قوانین را دنبال کنند.

حجت الاسلام نقدعلی با تأکید بر این که همکاری و هم افزایی دولت قوی، مجلس شورای اسلامی انقلابی و قوه قضاییه کارآمد سبب حل بسیاری از معضلات و مشکلات مردم در عرصه های مختلف خواهد شد، گفت: آیت الله رئیسی با سابقه درخشانی که در پست های مختلف داشته، آگاهی کامل به مدیریت اجرایی و جهادی دارد و برای ایشان در ریاست قوه مجریه آرزوی توفیق و سربلندی می کنیم.

ارسال نظرات