۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۶۸۴۲۴۸

سومین مسابقات کشوری «مستند ببین و مستند حرف بزن» + لینک

سومین مسابقات کشوری «مستند ببین و مستند حرف بزن» + لینک
سومین مسابقات کشوری «مستند ببین و مستند حرف بزن» با عنوان مستند ایستگاه پایانی دروغ، به همراه اهداء جوایز ویژه تیرماه برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، معاونت فرهنگی موسسه معصومیه خواهران، با هدف بصیرت افزایی و بالا بردن فهم سیاسی طلاب، سلسله مسابقات کشوری «مستند ببین و مستند حرف بزن» ویژه طلاب دانش آموختگان اساتید و کادر مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برگزار می کند.

سومین مسابقات کشوری «مستند ببین و مستند حرف بزن» با عنوان مستند ایستگاه پایانی دروغ، به همراه اهداء جوایز ویژه تیرماه برگزار می گردد، این مستند گوشه‌ای از ماهیت واقعی یکی از به اصطلاح رسانه‌های حبابی مسموم و سردسته متوهم آن « روح الله (نیما) زم» را آشکار می‌کند.

جوایز مسابقه به ترتیب"نفر اول ۳۰۰ هزار تومان،نفر دوم ۲۰۰ هزار تومان و ۲۰ جایزه صد هزارتومانی به نفرات برگزیده خواهد بود.

زمان مسابقه 20 تیر تا 10 مرداد ماه 1400 می باشد، علاقه مندان می توانند مستند و سوالات مسابقه را از این لینک  دانلود نمایند و پاسخ سوالات را حداکثر تا 10 مرداد به صورت یک جمله 30 حرفی (به ترتیب سوالات) از راست به چپ به آیدی زیر ارسال نمایند. مثال (ب د ج و ا ج اا د ج اداب اادج ج د ب د ج ا د د ج ادج)

سومین مسابقات کشوری «مستند ببین و مستند حرف بزن»/حوزه و روحانیت/

ارسال نظرات