۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۸۳۱۸۴
به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع)؛

مسابقه کتابخوانی، مقاله نویسی و سخنرانی جوانان در پاکستان برگزار شد+تصویر

مسابقه کتابخوانی، مقاله نویسی و سخنرانی جوانان در پاکستان برگزار شد+تصویر
مراسم جشن و سرور و اهدای جوائز به شرکت کنندگان مسابقه کتاب خوانی، مقاله نویسی و سخنرانی در سالروز ولادت امام هشتم شیعیان در کویته پاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مراسم جشن و سرور و اهدای جوائز به شرکت کنندگان مسابقه کتاب خوانی، مقاله نویسی و سخنرانی در سالروز ولادت امام هشتم شیعیان در مدرسه خاتم النبیین(ص) کویته پاکستان برگزار شد.

در این مراسم حجج اسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین، سید هاشم موسوی امام جمعه کویته، رضا اخلاقی مسئول بخش مبلغین مجلس وحدت مسلمین بلوچستان، ذوالفقار علی سعیدی مسئول تبلیغات ایالت بلوچستان، پیر سید حبیب شاه چشتی رئیس جماعت اهلسنت بلوچستان پاکستان سخنرانی کردند.

این مسابقه که با آغاز دهه کرامت از سوی مدرسه خاتم النبیین شهر کویته در سه بخش، کتابخوانی از کتاب سخنان شیرین پیامبر اسلام، سخنرانی در موضوعات دهه کرامت و سیرت امام رضا علیه السلام و مقاله نویسی برای برادران و خوهران اعلام شد با استقبال زیادی از شرکت کنندگان و علاقه مندان روبرو شد.

پس از برگزاری امتحانات در تاریخ ۲۸ خرداد ماه مصادف با ۱۸ ژوئن روز جمعه، از بین برگزیدگان نفر اول تا سوم به ۹ نفر، در هر سه رشته با اهداء جوائزی تقریر بعمل آمد./988/

ارسال نظرات