۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۶۸۴۳۳۴

بیانیه مرکز خدمات حوزه های علمیه درباره پروژه مسکونی طلاب شاهرود

بیانیه مرکز خدمات حوزه های علمیه درباره پروژه مسکونی طلاب شاهرود
مرکز خدمات حوزه های علمیه درباره پروژه مسکونی طلاب شاهرود و اتفاقات افتاده در مورد آن بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز خدمات حوزه های علمیه درباره پروژه مسکونی طلاب شاهرود و اتفاقات افتاده در مورد آن بیانیه صادر کرد.

با توجه به نشر اخباری در خصوص مرکز خدمات حوزه علمیه سمنان و مدیر قبلی آن مرکز در فضای مجازی، توضیحی به شرح ذیل جهت تنویر اذهان ارائه می‌شود:

۱. حجت الاسلام والمسلمین قدرتی پس از دو دهه خدمت پرتلاش و صادقانه، به دلیل اشتغالات دیگر تقاضای اتمام خدمت در مرکز را داشتند که با استعفای ایشان موافقت شد، لذا برکناری ایشان مطرح نبوده و کذب است.

۲. پیرامون مسکن طلاب شاهرود، به اطلاع می‌رساند؛ متأسفانه در پروژه فدک شاهرود، مرکز خدمات سمنان با کلاهبرداری شخصی که قبلاً معتمد مرکز بود مواجه شد و به محض اطلاع جهت حمایت از طلاب مال باخته تلاش زیادی انجام داد تا این که اصل مال و بخشی از خسارت عودت داده شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۶
در خبر آمده است که مرکز خدمات سمنان با کلاهبرداری شخصی که قبلاً معتمد مرکز بود مواجه شد و و بخشی از خسارت طلاب مال باخته عودت داده شد، مگر خسارت به مرکز خدمات وارد نشده است؟ چرا در خبر گفته شده است که فقط بخشی از خسارت طلاب مال باخته جبران شده
2
0
بیدل
Iran, Islamic Republic of
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
مرکز خدمات کی قراره دست از سیاسی کاری بردارید؟
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
متاسفانه ما طلبه ها ساده ایم و سواد رسانه ایمون هم که پایینه. واسه همینه که راحت گول میخوریم. البته بعضیها هم دوست دارن گول بخورن.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
طبق بیانیه فوق فرد کلاهبردار سر مرکز خدمات حوزه را کلاه گذاشته است، آن وقت چرا عنوان مال باخته به طلاب اطلاق شده و تنها بخشی از خسارت طلاب مال باخته جبران شده است؟
1
0