۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۸۴۳۷۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

عدم نظارت تعزیرات سبب هرج و مرج در بازار فروش است

عدم نظارت تعزیرات سبب هرج و مرج در بازار فروش است
اصفهان - آیت الله سلیمانی رها نکردن بازار و کنترل مستمر قیمتها را یکی از راه‌های جلوگیری از افزایش قیمتها دانست و گفت: عدم نظارت تعزیرات سبب هرج و مرج در بازار فروش است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در دیدار مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان و رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: در صدر اسلام که حکومت و قدرت در اختیار امامان ما نبود، موضوع کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار فروش وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز بازار اسلامی ساز و کار خودش را دارد، افزود: برخلاف بازار اسلامی ما، امروز بازار غرب با تمامی معایب ذاتی که دارد، اما سلامت نرخ، ثبات قیمت و تکریم مشتری در آن حاکم است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به خدشه دار شدن سلامت نرخ، ثبات قیمت و تکریم مشتری در جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز نرخ اجناس در بازار یکنواخت نیست و تکریم مشتری به چالش کشیده شده و بهترین اجناس برای آشنا و فامیل است.

آیت الله سلیمانی به نقش مهم نظارت تعزیرات حکومتی بر بازار اشاره کرد و افزود: اگر نظارت تعزیرات حکومتی بر بازار وجود نداشت مشخص نبود امروز اوضاع بازار به چه سرنوشتی دچار شده بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر دقت و قوت و سرعت بیشتر بر کار‌های نظارتی از سوی تعریزات حکومتی گفت: هرچند گرانی‌ها وعدم ثبات قیمت‌ها کار نظارت بر بازار را برای تعریزات حکومتی سخت و دشوار کرده است، اما نظارت دقیق بر بازار از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی عدم ثبات قیمت‌ها را یکی از مهمترین مشکلات پیش روی تعزیزات حکومتی برای نظارت بر قیمت‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: عدم ثبات قیمت‌ها سبب شده است تا ماموران تعزیرات حکومتی در انجام رسالت خود با مشکل روبرو شوند.

آیت الله سلیمانی یکی از راه‌های جلوگیری از افزایش قیمت‌ها را رها نکردن بازار و کنترل مستمر قیمت‌ها دانست و یادآور شد: اگر نظارت تعزیرات حکومتی نباشد سبب هرج و مرج در بازار فروش می‌شود.

وی برحفظ کرامت انسانی از سوی تعزیرات حکومتی برای نظارت بر بازار تأکید کرد و به ملاک‌ها و معیار‌های کنترل بازار از سوی تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: امروز کار نظارت بربازار فروش ازسوی تعزیرات حکومتی آن هم زمانی که قیمت‌ها ثبات ندارد کارسخت و دشواری است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز امیدواری کرد با ثبات قیمت‌ها در دولت سیزدهم نیرو‌های نظارتی تعزیرات حکومتی و سربازان عقل و عدالت بازار بتوانند به رسالت خود به بهترین شکل عمل کنند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات