۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۸۴۳۷۶
سرایا القدس:

عملکرد مقاومت در نبردهای آینده متفاوت خواهد بود

عملکرد مقاومت در نبردهای آینده متفاوت خواهد بود
گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عملکرد مقاومت در هر نبردی در آینده از نظر کمی و کیفی متفاوت با گذشته خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز عملیات "بنیان مرصوص" نوشت: توانمندی‌های مقاومت پس از عملیات بنیان مرصوص دقیق‌تر و دردآورتر برای دشمن شد و همه در جریان نبرد شمشیر قدس شاهد آن بودند.

در این بیانیه آمده است: به کمک خداوند متعال عملکرد مقاومت در هر نبردی با دشمن در آینده از نظر کمی و کیفی و تاکتیکی متفاوت از گذشته خواهد بود. مقاومت امروز در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در جریان جنگ اخیر غزه چندین برابر موشک‌هایی شلیک شده در جنگ ۵۱ روزه را شلیک کردیم.

سرایا القدس همچنین تاکید کرد: مقاومت هرگز به اشغالگران اجازه پیشبرد تلاش‌های شوم آنها برای درهم شکستن پشتوانه مردمی را با ادامه محاصره شدید نوار غزه نخواهد داد و دشمن باید این مساله را به خوبی درک کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بنیان مرصوص صفحه جدیدی از صفحات شکوه و افتخار را گشود و اقتدار ارتشی را درهم شکست که در تمام میادین درگیری شکست نمی خورد.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه آورده است: اشغالگران و ساختار ارتش فروپاشیده آنها باید به دنبال یافتن دلایل نبرد بنیان مرصوص و شمشیر قدس و دیگر نبردها باشد./ ۹۸۸/

منبع: المحور الیوم

ارسال نظرات