۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۸۴۴۵۸
کابینه تراز؛

اعضای کابینه جدید به شعار ما می توانیم اعتقاد و باور داشته باشند

اعضای کابینه جدید به شعار ما می توانیم اعتقاد و باور داشته باشند
نماینده خبرگان با بیان اینکه باید هیأت دولت آیت الله رئیسی دارای روحیه انقلابی و جهادی باشد، گفت: اعضای کابینه جدید به شعار ما می توانیم اعتقاد و باور داشته باشند.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی رسا، به تبیین شاخصه ها و معیارهای اعضای کابینه دولت سیزدهم پرداخت و گفت: همان خصوصیات و معیارهایی که رییس جمهور برای تشکیل دولت قوی و انقلابی نیاز دارد؛ باید در میان اعضای کابینه دولت منتخب وجود داشته باشد.

 نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: باید اعضای کابینه دولت منتخب مردم، دارای روحیه انقلابی و جهادی باشند و از نظر اقتصادی سالم بوده و همچنین به شعار «ما می توانیم» اعتقاد و باور داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعضای هیأت دولت منتخب نباید نگاه بخشی به توسعه منطقه خود داشته باشند، اظهار کرد: باید اعضای کابینه دولت آیت الله رئیسی، نگاه و طرح کلی برای توسعه تمام بخش ها و مناطق کشور داشته باشند.

آیت الله حیدری با انتقاد از عملکرد نامطلوب دولت کنونی در توسعه مناطق کم برخوردار گفت: در دولت های گذشته و همچنین در دولت کنونی شاهد این امر بودیم، برخی از وزیران و اعضای هیأت دولت نگاه منطقه ای و بخشی داشته و منافع و توسعه منطقه خود را بر منافع و مناطق دیگر کشور ترجیح داده اند و این تبعیض ناروایی به مناطق محروم و کم برخوردار بوده که متأسفانه شاهد آن بودیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: وزارت نیروی دولت کنونی در تقسیم بندی آب بخش های مختلف کشور نگاه تبعیض آمیز داشته و انتقال غیر قانونی آب به فلات مرکزی صورت گرفته است، از این رو این گونه وزیران برای دولت قوی و انقلابی جدید ناکارآمد خواهند بود.

وی با بیان اینکه باید آیت الله رئیسی شایسته سالاری را در انتخاب اعضای کابینه مدنظر خود قرار دهد، گفت: همان صفات و خصوصیاتی که در آیت الله رئیسی در فساد ستیزی و تلاش جهادی سراغ داریم؛ انتظار داریم که ایشان وزیران، معاونان و مشاوران خود را با همین روحیات و خصوصیات انتخاب کند.

ارسال نظرات