۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۶۸۴۴۸۶

نگاهی به تازه‌های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه‌های شبکه های اجتماعی امروز
منافقین پول آمریکا برای میتینگ رو چکار میکنن؟، چرا افغانستانی ها نقش آفرینی ایران رو میخوان؟، انگلیس هم درگیر موج جدید کرونا است، هفت دروغ علیه واکسن برکت! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، منافقین پول آمریکا برای میتینگ رو چکار میکنن؟، چرا افغانستانی ها نقش آفرینی ایران رو میخوان؟، انگلیس هم درگیر موج جدید کرونا است، هفت دروغ علیه واکسن برکت! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

منافقین پول آمریکا برای میتینگ رو چکار میکنن؟

عبدالله گنجی در توئیتی نوشت: دولت آمریکا هر سال پولی را به منافقین میدهد تا میتینگ برگزار کنند. بخشی از پول را صرف کرایه آدم می کنند تا از سراسر اروپا به میتینگ بیایند روی صندلی بخوابند. بقیه اش را شخصیت های ضد ایرانی آمریکا می گیرند که در نشست دیده شوند. راه دور نمی رود از این جیب در اون جیب است!

منافقین پول آمریکا برای میتینگ رو چکار میکنن؟

 

چرا افغانستانی ها نقش آفرینی ایران رو میخوان؟

نورنیوز در رشته توئیتی نوشت: چرا طرف‌های افغانستانی با تاکید بر اخراج آمریکا، بر لزوم نقش آفرینی ایران در حل بحران‌ افغانستان تاکید دارند؟
 
1. آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم، آن را با تاسیس و تقویت امثال داعش گسترش داد اما ایران و جبهه مقاومت کانون مبارزه با تروریسم بوده است.

2. ایران همواره میزبانی مناسب برای مردم جنگ‌زده افغانستان بوده حال آنکه آمریکا طی 20 سال اشغال افغانستان موجب کشتار 47 هزار غیرنظامی و میلیون‌ها افغانستانی شده است.

3.تولید مواد مخدر در دوره اشغال از 200تن به 9هزار تن افزایش یافته اما به اذعان گزارش سازمان ملل، ایران در صدر مبارزه با مواد مخدر بوده است. 

4.میان ملت ایران و افغانستان قرابت‌های بسیاری وجود دارد حال آنکه غربی‌سازی فرهنگی آمریکایی‌ها با واکنش گسترده مردم افغانستان مواجه شده.

5.آمریکا با سیاست تفرقه‌افکنی در حالی پیگیر تجزیه افغانستان بوده که جمهوری اسلامی همواره بر اصل همگرایی و تعامل افغان-افغان تاکید داشته است.

6.آمریکا و شرکای غربی‌اش در حالی در این سال‌ها به تاراج منابع افغانستان مشغول بوده‌اند که ایران همواره بدنبال انتفاع دو جانبه بوده است.

7.افغانستان همواره برای آمریکا محلی برای ایجاد شکاف در منطقه و اعمال فشار بر کشورهای همسایه بود اما ایران بر اصل همگرایی منطقه‌ای تاکید داشته. 

8.حضور آمریکا در هر کشوری جز جنگ، ناامنی ارمغانی نداشته اما ایران همواره برای برقراری ثبات و امنیت بر اساس خواست مردم تلاش کرده‌ است.

چرا افغانستانی ها نقش آفرینی ایران رو میخوان؟

چرا افغانستانی ها نقش آفرینی ایران رو میخوان؟

 

انگلیس هم درگیر موج جدید کرونا است

مریم آریایی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: فینال یورو ۲۰۲۰ و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی باعث شد خیلی از ما تصور کنیم کرونا تو انگلیس و کلا اروپا تموم شده،

اما  واقعیت این نیست... اونجا هم درگیر موج جدید و نگرانی از جهش ویروس دلتا هستن.

گفتنی است پس از حضور تماشاگران در فینال یورو، برخی کاربران ایرانی اینگونه برداشت کردند که انگلیس توانسته بر کرونا غلبه کند و عدم رعایت پروتکل ها را نتیجه واکسیناسیون عمومی در این کشور تلقی کرده بودند.

انگلیس هم درگیر موج جدید کرونا است

 

هفت دروغ علیه واکسن برکت!

یک کاربر در توئیتی نوشت: مهاجرت دانشمند کلیدی واکسن، چینی بودن واکسن، اظهارات خلاف واقع رییس نظام پزشکی، حمله به مجموعه دارویی، مرگ جوان یزدی بر اثر تزریق واکسن، خرابکاری در خط تولید، صفحه جعلی خبرگزاری صداوسیما؛ ۷ خبر دروغ با ضریب انتشار بالا علیه واکسن برکت در کمتر از ۴ ماه.

حجم زیادی از دشمنی رو شاهد هستیم.

هفت دروغ علیه واکسن برکت!

 

مگه قرار نبود آمریکا همه جا رو آباد کنه؟

کانال تلگرامی بیسیمچی مدیا نوشت: وضعیت غرب پرستان بعد از نابودی افغانستان پس از بیست سال حضور نظامی آمریکا در آنجا!

مگه قرار نبود آمریکا همه جا رو آباد کنه؟

چی شد پس؟

مگه قرار نبود آمریکا همه جا رو آباد کنه؟

 

همه عوارض تزریق دوز دوم واکسن کرونا

کانال تلگرامی نورنیوز کلیپی از همه عوارض تزریق دوز دوم واکسن کرونا منتشر کرد.

همه عوارض تزریق دوز دوم واکسن کرونا

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات