۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۸۴۵۲۶
معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه:

۲۵ تیرماه امتحان ورودی مدارس علمیه کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می‌شود

۲۵ تیرماه امتحان ورودی مدارس علمیه کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می‌شود
کرمانشاه - حجت الاسلام صلاحی گفت: جمعه ۲۵ تیرماه امتحان اصلی طلاب جدیدالورود در استان کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می‌شود

حجت الاسلام حسین صلاحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: امسال به خاطر شرایط کرونایی در سطح جامعه امتحانات ورودی طلاب حوزه های علمیه کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می گردد.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه گفت: برای آمادگی طلاب جدید در برگزاری این آزمون ورودی، به صورت مجازی 20 تیرماه جاری یک امتحان آزمایشی برگزار کردیم که خوشبختانه این امتحان با موفقیت و استقبال خوبی از سوی داوطلبین روبرو شد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ان شاء الله جمعه 25 تیرماه امتحان اصلی طلاب جدیدالورود در استان کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می شود و پیش بینی ما این است که با توجه به برگزاری موفقیت آمیز امتحان 20 تیرماه که به صورت آزمایشی بود، این امتحان هم با موفقیت برگزار شود.

حجت الاسلام صلاحی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، نتایج امتحانات 25 تیرماه تا یک ماه دیگر به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: در کنار برگزاری این امتحانات، حوزه علمیه استان کرمانشاه برای طلاب جدیدالورود برنامه های فرهنگی، علمی و... در حال برگزاری دارد.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: از هفته قبل با حضور اساتید و مشاورینی از حوزه علمیه قم در کرمانشاه، یک سری برنامه های علمی، مصاحبه، گزینش، تست روان شناسی و... در حال انجام است که بی شک برگزاری این برنامه ها نقش بسیار مهمی در آشناسازی طلاب جدیدالورود به حوزه های علمیه خواهد داشت.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه افزود: این گروه اعزامی از اساتید حوزوی از شهر مقدس قم به صورت برنامه ریزی شده در مدارس علمیه سطح شهرستان های استان کرمانشاه حضور خواهند یافت و برنامه های مشاوره، مصاحبه و... را انجام می دهند.

حجت الاسلام صلاحی در پایان سخنان خود گفت: ان شاء الله حضور اساتید و مشاورین اعزامی از حوزه علمیه قم در استان کرمانشاه تا 30 تیرماه تداوم خواهد داشت./1400/

ارسال نظرات