۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۸۴۵۳۰
آیت الله رئیسی:

کنار گذاشتن نگاه‌های جناحی از الزامات پیشرفت است

کنار گذاشتن نگاه‌های جناحی از الزامات پیشرفت است
رئیس‌جمهور منتخب گفت: برای پیشرفت کشور باید نگاه‌های شخصی و جناحی را کنار گذاشته و هر کسی می‌تواند در مسیر پیشرفت و تحول اثرگذار باشد، به میدان بیاید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب شامگاه دوشنبه در دیدار با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی با تبریک فرارسیدن ماه ذی‌الحجه و تشکر از نقش آفرینی ایشان در عرصه های مختلف بویژه انتخابات اخیر، با اشاره به اینکه در پی انتخابات اخیر مردم امید به تغییر وضعیت پیدا کرده اند، تصریح کرد: یکی از الزامات به فعلیت رساندن ظرفیت‌های کشور برای پیشرفت و آبادانی این است که نگاه‌های شخصی و جناحی را کنار گذاشته و هر کسی می‌تواند در مسیر پیشرفت و تحول کشور اثرگذار باشد، به میدان بیاید.

کنار گذاشتن نگاه‌های جناحی از الزامات پیشرفت است

زیر بار هر صلحی نباید رفت/ باطن برخی سازش‌ها سوزش است

حضرت آیت الله جوادی آملی نیز با اشاره به فرازهایی از نهج‌البلاغه مردم را در نظر حضرت علی (ع) دو دسته دانسته و اظهار داشت: حضرت اگر چه رفتار و کردار مردم کوفه را نکوهش می‌کنند، اما در نامه مهمی که به مالک اشتر می‌نویسند، مردم را همچون نماز ستون دین و شایسته خدمت بی‌منت معرفی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: قرآن تاکید دارد که زیر بار هر صلحی نباید رفت. برخی سازش‌ها هست که ظاهرش سازش، اما باطنش سوزش است و لذا به دستور قرآن نباید زیر بار آنها رفت.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
این دیدار کجا انجام شده؟
مگر آیت الله رئیسی جمعه ایه قم نبودند؟
1
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
فدایت گردم ار با هم شویم دوست __توانیم کند از هر دشمنی پوست __ دهیم دستان پر مهر و صفا را __بیکدیگر ، ،زنیم ساز وفا را __ بگفتار و برفتار نکو ، رو __کنیم ار، بُرده ایم از دین خود بو __ به تقوی و تعاون پایبندان __ اگر باشیم ، شویم شادان و خندان __

۰
0
0