۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۸۴۲۴۷
آیت الله رئیسی:

نیازمند رهنمودهای مراجع تقلید و بزرگان هستیم

نیازمند رهنمودهای مراجع تقلید و بزرگان هستیم
رییس جمهور منتخب گفت: امیدواریم به عنوان یک طلبه خدمتگزار بتوانیم گشایش هایی در زندگی مردم صورت دهیم که احساس کنند شرایط متفاوت شده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که امروز برای دیدار با مراجع تقلید و علما به شهر مقدس قم سفر کرده است با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس جمهور منتخب مردم در این دیدار با تقدیر از مراجع تقلید و علما به جهت حمایت و حضور در صحنه انتخابات، بر همراهی همه مردم برای ادامه راه دولت تاکید کرد و گفت: برای ادامه راه نیازمند رهنمودهای حضرتعالی و سایر بزرگان هستیم، از همه مراجع تقلید و بزرگان به خاطر حضور و پیشقدم بودن در عرصه های مختلف نظام و انقلاب و اعلام نظر و صدور بیانیه ها به خصوص در انتخابات اخیر که بسیار موثر بود تشکر می کنم.

وی افزود: بدون تردید دولت نیازمند همراهی همه مردم است، عنوان دولت را دولت مردمی گذاشتیم حضور و همکاری همه مردم موثر است رهنمودهای مراجع می تواند برای آینده دولت بسیار تأثیرگذار باشد مردم هم نگاه شان به مراجع و بزرگان خود است.

آیت الله رئیسی با تاکید بر این که حماسه‌ای که در ۲۸ خرداد آفریده شد، بدون تردید حضور مراجع در آن نقش آفرین بوده است گفت: مردم امروز به شدت مشکل معیشتی و کسب و کار دارند، مشکلات مختلفی که زندگی مردم را احاطه کرده مردم بسیار صبور هستند که نسبت به مسائل انقلاب، مقاومت و پایداری می کنند، مردم در این انتخابات با لطفی که داشتند، حقی برای خودشان و تکلیفی برای ما ایجاد کردند که امیدواریم به عنوان یک طلبه خدمتگزار بتوانیم گشایش هایی در زندگی مردم صورت دهیم که احساس کنند شرایط متفاوت شده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
فوق‌العاده بود.فکر نمیکردم رسا در این عرصه های فتنه شناسی تا این حد پررنگ و خوب عمل کنه.افرین به رسا
0
0