۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۸۴۵۵۹
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت حمایت از فعالیت های تبلیغی طلاب جهادی در سواحل

ضرورت حمایت از فعالیت های تبلیغی طلاب جهادی در سواحل
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت تقویت و حمایت از گروه های جهادی حوزوی فعال در سواحل و مناطق گردشگری استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه ستاد بحران نهادهای حوزوی استان با تقدیر از خدمات ارزشمند صورت گرفته از سوی جامعه حوزوی در ایام مقابله با کرونا، گفت: طلاب و روحانیان جهادی از ابتدای شیوع این ویروس در میدان حاضر بودند.

وی با بیان این که مردم و همچنین طلاب و روحانیان در این دوران کرونایی با مشکلات معیشتی بسیاری قرار گرفتند، افزود: جامعه حوزوی علیرغم همه مشکلات خود برای خدمات رسانی به مردم و مقابله با این ویروس منحوس آماده بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که خدمات ارزشمند طلاب و روحانیان جهادی در طول یک سال نیم گذشته بسیار قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: باید از این گروه های جهادی برای مقابله با آسیب ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی نیز حمایت شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود نسبت به برخی آسیب های احتماعی که جامعه حوزوی را تهدید می کند هشدار داد و گفت: نباید بگذاریم طلاب و روحانیان دچار چنین آسیب هایی شوند و باید جلوی گسترش آنها گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش برجسته روحانیت در مسائل فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و افزود: روحانیت و طلاب جهادی حوزه برای مقابله با آسیب هایی که امروز در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی با آن مواجه هستیم همواره در میدان حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با مهم ارزیابی کردن مسأله مشاوره در حوزه به منظور کاهش آسیب های احتمالی میان طلاب، گفت: باید با تقویت مسأله مشاوره در حوزه، زمینه رشد علمی و اخلاقی طلاب را فراهم کنیم.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به وجود آسیب های فرهنگی در مناطق گردشگری به ویژه سواحل استان اشاره کرد و از گسترش حوزه فعالیت طلاب و گروه های جهادی در سواحل و مناطق جنگلی استان خبر داد.

وی با بیان این که تصمیم داریم حرکت جهادی طلاب که در سواحل کارهای فرهنگی کردند را توسعه دهیم، تصریح کرد: امروز حمایت از این گروه های جهادی خودجوش که آموزش دیده هستند یک ضرورت جدی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که استان های شمالی به ویژه مازندران به دلیل دارا بودن جنگل و دریا، با تهدید و فرصت روبرو هستند، گفت: طلاب جهادی حوزه باید با قدرت وارد میدان شوند و با فرهنگ مهاجم بیگانه مقاله کنند تا شاهد کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی در جامعه باشیم./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
خسته نباشی مشکل جوان هابی کاری بی پولی مشکل سایت همسریابی نیست همسرگیراوربه قول خودت بیکاریش بی پولیش چی
0
0