۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۸۴۶۱۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

اجرای برنامه های دینی فرهنگی در جامعه خنثی کننده هجمه های دشمنان است

اجرای برنامه های دینی فرهنگی در جامعه خنثی کننده هجمه های دشمنان است
لرستان- حجت الاسلام قدرتی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های دینی و فرهنگی برای ارتقای سطح معنویت و فرهنگ جامعه، گفت: اجرای این برنامه ها خنثی کننده هجمه های فرهنگی است.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اینکه امسال از همه ظرفیت های تبلیغی در راستای تبیین و ترویج فرهنگ غدیر و در ماه محرم استفاده می شود، گفت: برنامه های دهه ولایت و ماه محرم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی پرشور و برنامه ریزی شده برگزار می شود.

وی از برگزاری کارگاه های دانش افزایی و مهارت آموزی ویژه مداحان خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی برای ارتقای سطح کیفی برنامه های عزاداری برگزار می شود.

حجت الاسلام قدرتی به اهمیت و نقش مداحان در برگزاری محتوایی مراسم عزاداری محرم اشاره و بیان کرد: مداحان نیز باید با مطالعه و استناد به منابع دینی و روایی به انجام رسالت خود در ایام عزاداری بپردازند.

وی به فعالیت تبلیغی مبلغان بومی در دهه ولایت و ماه محرم اشاره کرد و عنوان داشت: حضور مبلغان در جامعه لازمه ارتقای سطح دینی و فرهنگی و مقابله با هجمه ها و آسیب های اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: مبلغان در دوره های مختلف با شیوه های نوین تبلیغی و آموزشی آشنا می شوند تا بتوانند در سطح جامعه حضور مؤثر و تأثیرگذار در عرصه تبلیغ داشته باشند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات